Share Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisanieHemomancja   Hemomancja EmptySob Lut 12, 2022 11:06 pm


Crystal Empire
Crystal Empire
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 528
Hemomancja


Magiczne


Nazwa: Krwawe Ostrze
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 25
Siła:  -
Celność: 100%
Opis: Rzucający czar, korzystając ze swojej krwi tworzy fizyczny, zadające magiczne obrażenia ostrze, którym może zaatakować jak zwyczajnym ostrzem. Czar znika kiedy mag rozproszy zaklęcie lub zostaje zneutralizowane.

Nazwa: Poświęcenie
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many:25
Siła: 45
Celność: 100%
Opis: Mag krwi rozbryzguje swoją krew z rozciętej rany na podłoże. Z pomocą swojej skażonej nici magicznej może wytworzyć płomienie ognia, ale nie są one związane z magią ognia. Zadają magiczne oparzenia. Zaklęcie działa do momentu, aż krew nie zostanie wypalona.

Nazwa: Krwawe Kolce
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: 55
Celność: 80%
Opis: Mag ze swojej krwi tworzy do dwudziestu ostrych kolców, którymi może kierować według własnej woli. Zadają rany kłute. Zaklęcie trwa do czasu wykorzystania wszystkich kolców, albo gdy zaklęcie zostanie zneutralizowane, albo gdy mag będzie znacząco wyczerpany.

Nazwa: Krwiści Słudzy
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 150
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag, z pomocą swojej krwi tworzy 5 istot, których jedynym zadaniem jest zlikwidowanie wskazanych celów. Sługi można pokonać doprowadzając rzucającego do przemęczenia, lub zneutralizować je przy pomocy zaklęcia neutralizacji.

Nazwa: Krwawa Włócznia
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 60
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag, korzystając ze swojej krwi jest w stanie wytworzyć fizyczną, magiczną włócznię, której może użyć do walki. Broń jest bardziej wytrzymała niż zwyczajna włócznia. Można ją unieszkodliwić, tylko z pomocą czarów neutralizujących, lub gdy mag będzie osłabiony.

Nazwa: Rzeka Krwi
Kategoria:  Magiczny
Konsumpcja Many: 150
Siła: 60
Celność: 100%
Opis: Zaklęcie to, pozwala z własnej krwi, lub krwi istot żywych stworzyć sporej wielkości strumień krwi, który zadaje obrażenia magiczne i przypominają oparzenia. Rany są bolesne i trudne do zagojenia. Zaklęcie można unieszkodliwić, tylko z pomocą czarów neutralizujących, lub gdy mag będzie osłabiony.

Nazwa: Krwisty Elemental
Kategoria:  Magiczny
Konsumpcja Many: 150
Siła: 60
Celność: 100%
Opis: Mag krwi, korzystając ze swojej krwi tworzy istotę podobną do żywiołaka. Istota jest cała z krwi, zadaje obrażenia fizyczne i magiczne. Utrzymuje się do czasu aż mag nie rozproszy zaklęcia, nie będzie przemęczony, lub elemental nie zostanie zneutralizowany przez neutralizatora.

Nazwa: Krwawy Wilk
Kategoria:  Magiczny
Konsumpcja Many: 150
Siła: 60
Celność: 100%
Opis: Mag krwi, korzystając ze swojej krwi tworzy istotę przypominającą wilka. Stworzenie jest wielkości doga arlekina, kształtem przypomina wilka. Zadaje obrażenia fizyczny, magiczne swoimi ostrymi pazurami, albo kłami. Jest trzykrotnie silniejszy od wilka. Stworzenie jest wierne swojemu stwórcy i może przestać istnieć gdy czar zostanie zneutralizowany, lub gdy mag będzie osłabiony i sam rozproszony zaklęcie.

Fizyczne


Nazwa: Skażona krew
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 25 na godzinę trwania zaklęcia
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Nekromanta skaża swoją krew, przez co ta staje się niebezpieczna dla innych, poza nim samym. Krew maga staje się niczym kwas. Wywołuje typowe obrażenia jak te, zadane kwasem. Aby zaklęcie zadziałało musi zaistnieć kontakt fizyczny z celem.

Nazwa: Krwawe Szpony
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many:
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag tworzy ze swojej krwi, wytrzymałe, mogące zadawać obrażenia fizyczne, jak i magiczne rękawice z ostrymi szponami. Zaklęcie może zostać rozproszone gdy mag będzie zmęczony, lub gdy rozproszy je, albo zostanie zneutralizowane przez neutralizatora.

Nazwa: Kara
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 250
Siła: 100
Celność: 100%
Opis: Mag krwi natychmiastowo, z pomocą swoich nici magicznych obiera jeden cel, istotę żywą, którą rozsada od środka używając krwi ofiary. Cel, dosłownie wybucha niczym bomba. Tylko neutralizator jest w stanie zatrzymać zaklęcie.

Statyczne


Nazwa: Krwawa Tarcza
Kategoria:  Statyczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie ze swojej krwi fizycznej, magicznej tarczy chroniącej rzucającego czar. Chroni przed wszystkimi atakami, fizycznymi, jak i magicznymi. Zaklęcie utrzymuje się do czasu, aż mag je rozproszy, lub zostanie rozproszone przez neutralizatora.

Nazwa: Krwawa Zbroja
Kategoria:  Statyczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie ze swojej krwi fizycznej, magiczną zbroję otulająca całe jego ciało i chroniącej rzucającego czar. Chroni przed wszystkimi atakami, fizycznymi, jak i magicznymi. Zaklęcie utrzymuje się do czasu, aż mag je rozproszy, lub zostanie rozproszone przez neutralizatora.

Nazwa: Wykrycie przez krew
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 60
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag z pomocą skażonych nici namierza każdą żywą istotę w promieniu 5 metrów od maga.

Nazwa: Kontrola Krwi
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 100
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag krwi, z pomocą swoich skażonych nici magicznych przejmuje kontrolę nad jednym obranym celem poprzez jego krew. Zaklęcie działa do momentu, aż mag krwi dezaktywuje zaklęcie, lub zostanie rozproszone przez dekoncentrację rzucającego, lub przez neutralizację.

Nazwa: Klątwa Krwi
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: -
Celność: 100%
Opis: mag, z pomocą swojej krwi może rzucić klątwę na jeden obrany cel. Klątwa sprawia, że dana istota zapada w coś, w rodzaju stanu podobnego do śpiączki farmakologicznej z objawami silnego zatrucia. Klątwę można zdjąć tylko z pomocą szaman neutralizującego.

Nazwa: Kradzież Życia
Kategoria:  Statyczny
Konsumpcja Many: 90
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag, zarówno przez dotyk, jak i na odległość z pomocą skażonych nici magicznych jest w stanie wysysać życie z istot żywych. Dzięki temu odnawia swoje siły witalne, uzdrawia wszelakie rany. Zaklęcie może zabić, jeśli mag jest umierający lub ma krytyczne obrażenia i chce się w pełni uleczyć.

Nazwa: Pajęcza Krew
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 50 na każdą kulę
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Krew maga pozwala mu stworzyć krwistą kulę, która po zetknięciu z celem tworzy pajęczynę nie do przebicia. Wywołuje ból, przy zaciskaniu się, wedle woli maga. Zaklęcie trwa do czasu wykorzystania wszystkich kolców, albo gdy zaklęcie zostanie zneutralizowane, albo gdy mag będzie znacząco wyczerpany.

Nazwa: Krwiste Jezioro
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 65
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag, korzystając ze swojej krwi lub wybranych istot żywych może wytworzyć ogromną plamę krwi, która zablokuje ruchy każdej istoty w obrębie pięciu metrów od rzucającego. Pojawiają się smugi, które są w  stanie unieruchomić wszystkie cele.

Nazwa: Krwawe Żniwa
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 160
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag z pomocą skażonych nici wyciąga z martwych istot całą krew, aby zwiększyć kilkukrotnie swoją moc magiczną. Krew zostaje wyssana natychmiastowo, a magia od razu spotęgowana.

Nazwa: Krwawy Symbol
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag krwi, swoją krwią naznacza jedną istotę żywą swoim unikalnym symbolem, który pozwala mu namierzyć cel. Naznaczona osoba nie jest świadoma bycia śledzoną. Zaklęcie trwa do czasu, aż mag zdecyduje się rozproszyć zaklęcie, albo nie zostanie wykryte i zneutralizowane przez neutralizatora.

Nazwa: Zatrucie Krwi
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 25 na godzinę trwania zaklęcia
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag krwi, po dotknięciu obranego celu, może skazić jego krew, przez co osłabia go. Zatrucie jest rodzaju magicznego i tylko magia uzdrawiania może wyleczyć skażonego.

Nazwa: Oczyszczenie  Krwi
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Mag krwi jest w stanie wyrzucić ze swojej krwi wszelakie zanieczyszczenia. Może także wyczyścić krew jednego obranego celu, istoty żywej.

Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kroniki Larnwick :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Biblioteka :: Mechanika :: Czary
-
Współpraca
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum, na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąwykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Większość obrazów pojawiających się na forum powstało kreatora grafiki AI Tubo, natomiast pozostałe należa do ich Twórców.
Granica PBF