Share Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisanieMoce Rycerzy Zodiaku   Moce Rycerzy Zodiaku EmptySro Kwi 26, 2017 6:46 pm


Crystal Empire
Crystal Empire
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 528
Moce Zodiaków

Rycerz Smoka


Nazwa: Niebiański Bumerang
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy na dłoni złotą kulę. Ta zamienia się, pod wpływem woli atakującego w bumerang lewitujący nad dłonią. Rycerz pstryka palcem w jeden z końców, aby ten zaczął wirować, po czym rzuca go w jeden pobliski cel. Jak to bumerang, wraca do właściciela, chyba, że trafi do celu. W momencie powrotu bumerang rozpryskuje się, jak tylko znajdzie się nad dłonią Rycerza. Zadaje rany płytkie.

Nazwa: Łańcuch Smoka
Konsumpcja Many: 60
Siła: 80
Celność: 100%
Opis: Za pomocą siły woli, Rycerz, na otwartej dłoni tworzy płomień. Po zaciśnięciu pięści, płomień tworzy długi, złoty łańcuch przypominający smocze łuski. Rycerz może zaatakować jeden cel, znajdujący się w pobliżu. Atak ten ma możliwość sparaliżować lub unieruchomić ofiarę. Szansa ta wynosi 50/50.

Nazwa: Gwiezdny Pazur
Konsumpcja Many: 45
Siła: 35
Celność: 95%
Opis: Za pomocą siły woli, Rycerz tworzy na dłoni kulę światła. Następnie, palce od rękawicy zmieniają swój kształt na ostre pazury. Zadaje rany cięte oraz płytkie. Może spowodować krwawienie. Pazury utrzymują się przez dwie minuty( od 3 do 4 tur)

Nazwa: Złoty Błysk
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 85%
Opis: Rycerz, za pomocą siły woli tworzy złotą kulę, którą z szybkością wystrzelonej z łuku strzały, wyrzuca w jeden lub do pięciu, blisko stojących celów. Kula, po zetknięciu z celem wybucha zadając obrażenia jak po uderzeniu pięścią. Zostawia bolesne siniaki.

Nazwa: Wybuchowa Swada
Konsumpcja Many: 50
Siła: 75
Celność: 65%
Opis: Rycerz tworzy małą kulkę na swoim palcu. Unosi dłoń do góry, aby kula zamieniła się w promień. Ten na wysokości czterech metrów spada w dół dzieląc się na mniejsze promienie. Trafia, od jednego do dziesięciu celów stojących blisko siebie.

Rycerz Feniksa


Nazwa: Niebiański Ogień
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni kulę jasnego światła. Za pomocą siły woli zamienia ją w płomień. Energicznym ruchem wyciąga rękę przed siebie. Płomień zostaje wyrzucony, zmienia kolor na niebieski pod postacią języka ognia leci w stronę jednego celu. Zadaje lekkie oparzenia, jeśli dotrze do celu.

Nazwa: Podmuch Feniksa
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz rozkłada ręce na boki. W dłoniach tworzy dwa płomienie ognia. W momencie, kiedy klaśnie w dłonie, powstaje ognisty podmuch zadający oparzenia do dziesięciu celom znajdujących się w linii prostej. Przez moment, lecący płomień wygląda jak mknący w powietrzu Feniks.

Nazwa: Płomień Napalmu
Konsumpcja Many: 40
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz skupia się na jednym celu. Energicznie unosi lewą lub prawą rękę ku górze z wyprostowanymi, złączonymi palcami. Dzięki sile woli może wytworzyć płomień, który otoczy wybrany jeden cel. Zadaje oparzenia, a dodatkowo unieruchamia wroga na dwie tury.

Nazwa: Płonące Skrzydła
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 100%
Opis:Za pomocą siły woli, Rycerz tworzy płomień, który go otacza. Skupia się on następnie na jego plecach tworząc kształt płonących skrzydeł. W momencie, którym skrzydła wykonują łopot, zamieniają się w jęzor ognia. Mknący z prędkością wystrzelonej z łuku strzały uderza w jeden cel w linii prostej. Zadaje oparzenia i może wywołać podpalenie. Szansa jest 50/50.

Nazwa: Gorąca Atmosfera
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Rycerzy wyciąga przed siebie dłoń. Skupia się na otaczającym go, w obrębie sześciu metrów na bazie koła powietrzu. Za pomocą siły woli podgrzewa je. Zadaje obrażenia oraz powoduje problemy z oddychaniem. Atak trwa od dwóch do czterech tur, o ile nie zostanie przerwany. Atak może zranić sojuszników znajdujących się w obrębie pola rażenia.



Rycerz Delifna


Nazwa: Niebiański Strumień
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni jasną kulę światła. Za pomocą siły woli zamienia ja w kulę wody. Rzucają w dół, po czym rozbita kula zamienia się w strumień wody otaczający Rycerza. Wybraniec unosi jedną rękę ku górze ze zgiętymi palcami serdecznym oraz wskazującym, a kciuk musi do nich przylegać. Rycerz porusza dłonią na boki, po czym kieruje, przez ruch dłoni strumień wody w stronę jednego celu. Pozostawia na ciele siniaki oraz rany cięte.

Nazwa: Armatka Delfina
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz skupia w swoich dłoniach kulę wody. Następnie wyrzuca ją przed siebie, wprost na jeden cel w linii prostej. Kula zamienia się w strumień, który wygląda jak szybko płynący delfin. Zadaje obrażenia powierzchowne, po których zostają bolesne siniaki. Jest 50 procent szans, że atak ten zada obrażenia płytkie, cięte.

Nazwa: Wodny Blask
Konsumpcja Many: 30
Siła: 20
Celność: 80%
Opis: Rycerz tworzy na dłoni kulę wody. Zatacza dwa obroty wokół siebie, a kula zamienia się w strumień wody. Po wyrzuceniu strumienia przed siebie, jak tylko Rycerz pstryknie palcami, zaczyna lśnić i rozdziela się na mniejsze strumienie, które po zetknięciu z celem zamarzają. Może trafić do sześciu celów stojących przed Rycerzem, w odległości pięciu metrów. 50/50, że może zamrozić jakiś cel, tudzież kilka celów.

Nazwa: Lodowy Pył
Konsumpcja Many: 20
Siła: 15
Celność: 100%
Opis: Rycerz krzyżuje ręce, w niewielkiej odległości od klatki piersiowej. Siłą woli tworzy na dłoniach strumienie wody szybko się poruszające. Odrzuca ręce na boki, a wtedy woda zamienia się w wirujące dookoła bańki. Po wyrzuceni ręki do przodu, obojętnie której, bańki ruszają przed siebie. W czasie lotu zamarzają, po czym rozpadają się na ostre, niewielkiej wielkości kawałki lodu. Jest ich tak dużo, że wyglądają jak lśniący pyłek. Mogą zaatakować do dziesięciu celów, stojących przed Rycerzem. Zadają rany płytkie cięte, a jeśli trafią w bardzo wrażliwe miejsce mogą wywołać krwawienie.

Nazwa: Lodowy Promień
Konsumpcja Many: 40
Siła: 60
Celność: 80%
Opis: Na czubku palca wskazującego, Rycerz tworzy kulkę wody. Zatacza koło, tworząc w powietrzy cienki strumień wody. Składa ze sobą dłonie w taki sposób, aby kciuki oraz palce wskazujące były ze sobą złączone. Pozostałe palce są splecione ze sobą. Jak tylko palce serdeczne się złączą, to strumyczek zaczyna błyszczeć i zamienia się w lodową, wirującą kulkę. Rycerz porusza rękami tak, jakby wykonywał strzał palcami. Kulka wystrzela z palców rzucającego tak szybko, że zamienia się w lodowy promień. Atak ten zadaje rany cięte oraz płytkie, ale może też zostawić bolesne siniaki. Rycerz może zaatakować jeden cel w linii prostej, znajdujący się w linii prostej w odległości trzech metrów.

Rycerz Lisa


Nazwa: Niebiańskie Pnącza
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni jasną kulę światła. Za pomocą siły woli zamienia ją w pąk kwiatowy. Następnie, energicznie wyciąga rękę przed siebie. Pęk kwiatowy otwiera się. Płatki zamieniają się w mknące w stronę jednego celu pnącza o ostrych kolcach. Atak zadaje obrażenia zarówno płytkie cięte jak i kłute. Atak pozwala unieruchomić cel na dwie tury. Jak również 50 procent szans na spowodowanie krwawienia.

Nazwa: Kwiat Lisa
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz prostuje ręce w taki sposób, aby były ze sobą złączone, aż do nadgarstków. Dłonie rozłożone są tak, że pomiędzy nimi pojawia się zamknięty kwiat lotosu. Rycerz obraca się wokół własnej osi, po czym wyrzuca kwiat przed siebie. Ten się otwiera, a z niego wydobywa się lekko różowy promień. Ten zamienia się w biegnącego lisa, który atakuje do pięciu celów w linii prostej. Zadaje obrażenia płytkie, cięte.

Nazwa: Różana Wróżba
Konsumpcja Many: 20
Siła: 15
Celność: 100%
Opis: Rycerz, za pomocą siły woli tworzy w dłoni złote światło. To, zamienia się w piękną czerwoną różę, a właściwie w sam rozłożony pąk kwiatowy. Przesuwa kwiat przed siebie, po czym z pięści uderza wprost w niego. Wszędzie rozpraszają się płatki, które zadają rany płytkie cienkie oraz uniemożliwiają na dwie tury ruch zebranym w obrębie koła dowolnej ilości celów, w odległości do czterech metrów. Dotyczy to także sojuszników.

Nazwa: Liściasta Ewolucja
Konsumpcja Many: 45
Siła: 35
Celność: 90%
Opis: Rycerz rozkłada ręce na boki. Przed jego dłońmi pojawiają się niewielkie, wirujące liście. Następnie, Rycerz obraca się wokół własnej osi, a liście rozrzucane są na wszystkie strony w obrębie dwóch metrów od Zodiaka. Dotyczy to także sojuszników Listki zadają rany płytkie cięte.

Nazwa: Kokosowa Bomba
Konsumpcja Many: 60
Siła: 60
Celność: 85%
Opis: Rycerz klaszcze dłońmi. W momencie klaśnięcia, pojawia się kula wielkości kokosu. Odsuwa rękę w tył, a następnie rzuca w każdego przeciwnika, stojącego przed Rycerzem, w odległości czterech metrów. Rzucona kula, jak tylko dotknie ziemi wybucha, zadając rany płytkie cienkie. Dodatkowo wybuch, może ogłuszyć przeciwnika na dwie tury.


Rycerz Jednorożca


Nazwa: Niebiański Promień
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni jasną kule światła. Podnosi rękę do góry, a dzięki sile woli zamienia w złotą kulę, nieco mniejszą od oryginału. Ta zaś przesuwa się na palec wskazujący. Następnie, wybraniec podnosi rękę do góry z uniesionym palcem oraz złotą kulką. Zatacza nad głową koło po czym wyciąga rękę przed siebie. Mała kulka zamienia się, podczas poruszania dłonią w strumień złotego światła, który uderza jeden, napotkany cel zadając mu rany płytkie cienkie.

Nazwa: Puls Jednorożca
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz podnosi rękę do góry. Łączy ze sobą palec serdeczny oraz środkowy, po czym zgina do wewnętrznej strony dłoni. Siłą woli przyciąga błyskawicę, nawet w pogodny dzień. Elektryczność tańczy na jego dłoni. Rozkłada palce, a pioruny zamieniają się w elektryczną kulę. Rycerz rzuca ją z siłą wystrzelonej strzały z łuku. Podczas lotu, kula zamienia się w galopującego jednorożca. Atak zadaje oparzenia oraz pozostawia siniaki na ciele uderzonego celu. Atakiem można zranić od jednego do czterech celów ustawionych w linii prostej, trzy metry od Rycerza.

Nazwa: Elektryczny Sztorm
Konsumpcja Many: 60
Siła: 55
Celność: 90%
Opis: Rycerz podnosi rękę do góry. Łączy ze sobą palec serdeczny oraz środkowy, po czym zgina do wewnętrznej strony dłoni. Przywołany piorun tańczy na ręku Rycerza do nadgarstka. Ustawia rękę w linii prostej, tak aby dłoń, nadal ze zgiętymi palcami, była na wysokości twarzy. Siłą woli przenosi elektryczność na swoją dłonią. W momencie, kiedy energicznie przesuwa dłoń przed siebie, błyskawice roznoszą się po okolicy w, rozchodząc się na boki oraz w linii prostej. Może zaatakować, w obrębie czterech metrów, nawet do dziesięciu celów jednocześnie. Jest 50/50 szans na paraliż.

Nazwa: Błękitny Impuls
Konsumpcja Many: 45
Siła: 30
Celność: 80%
Opis: Rycerz krzyżuje ręce tak, aby te znalazły się na równi z czołem Zodiaka. Łączy ze sobą palec serdeczny oraz środkowy, po czym zgina do wewnętrznej strony dłoni. Robi tak przy obydwu dłoniach. Siłą woli przyzywa burzowe chmury. W chwili rozłożenia rąk na boki, nadal nie zmieniając pozycji palców, z nieba spada błyskawica. Jak piorun trafia w ziemię, rozchodzi się błękitny impuls zadający oparzenia oraz paraliżuje na dwie tury. Impuls rozchodzi się w obrębie koła, od miejsca zderzenia na trzy metry.

Nazwa: Gromowy Błysk
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 20
Siła: 15
Celność: 100%
Opis: Rycerz podnosi rękę do góry. Wskazujący palec oraz kciuk są tak ułożone, żeby utworzyć kąt prosty. Pozostałe palce są zgięte i dotykają wewnętrznej strony dłoni. Z nieba strzela piorun, który zamienia się w elektryczną kulę. Zodiak zatacza dłonią koło cztery razy, nadal nie zmieniając pozycji palców. Podczas zakończenia ostatniego obrotu, energicznie prostuje rękę. Elektryczna kula rozbłyskuje się tworząc elektryczny łuk. Ten zadaje obrażenia płytkie cienkie oraz zostawia ślady po oparzeniach w miejscu zranienia. Łuk jest w stanie zaatakować do sześciu celów w linii prostej, w odległości trzech metrów od Rycerza.


Rycerz Pegaza


Nazwa: Niebiański Huragan
Konsumpcja Many: 30
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni jasną kule światła. Siłą woli zamienia ją w wirujące, małe tornado. Wybraniec obraca się wokół własnej osi, aby przy czwartym obrocie wyrzucić podmuch wiatru. Ten, trafia w jeden cel w odległości do dwóch metrów od Rycerza zadając obrażenia tworzące rany płytkie.

Nazwa: Tornado Pegaza
Konsumpcja Many: 20
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz podnosi rękę do góry, z “otwartą” dłonią. Pasmo powietrza otacza rękę Zodiaku, po czym skupia się na jego dłoni. Szybkim, energicznym ruchem rzuca kulę w stojące w odległości trzech metrów, od jednego do pięciu celów. Mknąca z prędkością wystrzelonej z łuku strzały, podczas lotu zamienia się w wirujące tornado poruszające się poziomo. Jak tylko znajdzie się blisko celu otacza go dookoła, Tornado rozszerza się i pochłania cel. Zadaje obrażenia płytkie i cięte. Atak trwa dwie tury, dodatkowo, cel nie jest w stanie wydostać się z wietrznego więzienia.

Nazwa: Kosmiczna Szarża
Konsumpcja Many: 35
Siła: 35
Celność:  100%
Opis: Wiatr zbiera się pod stopami Rycerza. Dzięki temu, unosi się kilka centymetrów nad ziemią. Podmuch powietrza pozwala Zodiakowi na szybkie poruszanie się nad ziemią. Wygląda to tak, jakby Rycerz ślizgał się na powietrzu. Zodiak mknie z prędkością biegnącego szybko konia podczas szarży. Tworząc, podczas pędu powietrze, przybiera kształt grota strzały, które po zetknięciu z celem zadaje rany płytkie, cienkie oraz pozostawia bolesne siniaki. Rycerz może zaatakować do dziesięciu celów, manewrując między nimi, lecz muszą być w odległości metra od Rycerza.

Nazwa: Wietrzne Ostrze
Konsumpcja Many: 30
Siła:  25
Celność: 100%
Opis: Rycerz unosi rękę do góry. Nad jego dłonią pojawia się małe tornado. Jak tylko, Zodiak przesunie rękę w okolice przeciwnego policzka, w bezpiecznej odległości, a następnie zamknie dłoń-tornado zamieni się w sejmitar z powietrza. Rycerz przecina dwukrotnie powietrze sejmitarem, tworząc lecące, cztery wietrzne łuki. Te zadają obrażenia cięte, płytkie mogące spowodować krwawienie. Mogą zaatakować jeden cel, wtedy wszystkie cztery łuki lecą w jeden cel lub każdy jeden w inny z czterech celów.

Nazwa: Skrzydlata Odwaga
Konsumpcja Many: 80
Siła: 60
Celność:  80%
Opis: Rycerz krzyżuje ręce w okolicach klatki piersiowej. Dłonie otwarte, na wysokości ramion. Siłą woli przywołuje języki powietrza, które tańczą na jego dłoniach. Przesuwa, energicznie ręce na boki. Pasma wiatru przesuwają się na jego plecy, w okolicy łopatek. Wirują szybciej, aż zderzają się ze sobą tworząc skrzydła. Rycerz odbija się od ziemi, po czym na skrzydłach z wiatru, mknie z ogromną prędkością w stronę od jednego do dziesięciu celów znajdujących się na linii prostej w odległości czterech metrów. Mknąc, Zodiak tworzy dwa strumienie wiatru, które zadają rany płytkie, cięte i mogą one wywołać krwawienie.


Rycerz Marzyciela


Nazwa: Niebiański Meteoryt
Konsumpcja Many: 45
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni jasną kulę światła. Siłą woli zmienia ją w płonąca kulę wielkości piłki. Odbija ją od ziemi, a przy drugim podskoku kopie z całej siły. Mknąca z prędkością wystrzelonej strzały kula “dostaje” płonącego na złoto ogona. Wygląda jak płonący meteoryt. Kula trafia w jeden cel, stojący na wprost Rycerza w odległości trzech metrów. Zadaje obrażenia jak po silnym uderzeniu, zostawia duże oraz bolesne siniaki.

Nazwa: Życzenie Marzyciela
Konsumpcja Many: 25
Siła: 15
Celność: 100%
Opis: Rycerz klęka na jedno kolano, po czym składa ręce jak do modlitwy. Przez kilka minut, aura otaczająca Zodiak, przypomina Marzyciela. Między nimi pojawia się mała złota kula światła, która zaczyna obejmować jego dłonie. Z nieba spada zmaterializowany blask światła o kształcie gwiazdy pięcioramiennej. Woruje dookoła Rycerza. Przy czwartym okrążeniu Zodiak łapie ją za górny róg, a lśniący blask z jego dłoni przechodzi na gwiazdę, a ta staje się materialna. Zatacza sześć obrotów dookoła własnej osi, po czym wyrzuca przed siebie. Gwiazda wiruje i mknie z prędkością wystrzelonej z łuku strzały w stronę, w jaką została rzucona. Może zranić nawet do pięciu celów stojących blisko siebie. Zadaje płytkie, cięte obrażenia. Może wywołać krwawienie, a nawet zostawić bolesne siniaki.

Nazwa: Spadające Gwiazdy
Konsumpcja Many: 50
Siła: 60
Celność: 80%
Opis: Rycerz układa dłonie, palcami w dół na równi z klatką piersiową. Siłą woli, Zodiak tworzy wirującą gwiazdę, którą podrzuca do góry. Unosi jedną dłoń tak, aby gwiazda wirowała nad nią. Zaczyna zataczać dłonią koło, a gwiazda powoli rozpada się na mniejsze, około sto sztuk. Rycerz rzuca małe, gwiazdki przed siebie. Te mkną z szybkością wystrzelonej strzały z łuku szybko wirując. Zadają obrażenia cięte, płytkie. Mogą wywołać krwawienie.

Nazwa: Gwieździsty Blask
Konsumpcja Many: 45
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Rycerz krzyżuje ręce przed swoją twarzą. Zaciska pięści. W jego dłoniach pojawia się migoczące światło. W momencie, energicznego przesunięcia rąk na bok i otwarciu dłoni, światło zamienia się w sześć kolorowych dysków, po trzy z każdej strony. Następnie, Zodiak  przesuwa dłonie przed siebie, a wirujące dyski zamieniają się w kolorowe promienie światła. Te uderzają w sześć najbliższych celów, zadających oparzenia oraz pozostawiając bolesne siniaki. Cel lub cele muszą znajdować się trzy metry od Rycerza Zodiaku.

Nazwa: Gwiezdny Chór
Konsumpcja Many: 25
Siła:  15
Celność: 90%
Opis:Rycerz podnosi rękę do góry, z uniesionym palcem ku górze. Złota kulka pojawia się na czubku jego palca. W momencie, kiedy zaczyna zataczać koła, kulka zamienia się w średniej grubości złote pasma. Te zaczynają wirować dookoła Rycerza od palca w dół. Podczas wirowania wydają przyjemny dla ucha, melodyjny odgłos. Zodiak, przesuwa energicznie dłoń do przodu, z otwartą dłonią w stronę jednego celu, znajdującego się trzy metry od Rycerza. Złote pasma mknące z prędkością wystrzelonego z kuszy bełtu, wirują między sobą trafiając jeden cel zadając bolesne uderzenia zostawiając siniaki. Może nawet złamać kości.


Rycerz Tancerki


Nazwa: Niebiańska Samba
Konsumpcja Many: 30
Siła: 25
Celność: 100%
Opis: Rycerz podnosi ręce do góry. W jego dłoniach pojawiają się złote kulki światła. Te, za sprawą jego woli zmieniają się w marakasy. Zodiak grzechocze nimi, najpierw raz. Te, wydają swój specyficzny dźwięk. Następnie łączy ze sobą pięty  i ponownie porusza dłońmi, aby marakasy wydały odgłos. Nastaje chwila ciszy, po czym zaczyna tańczyć sambę oraz poruszać marakasami. Wraz z ostatnimi krokami oraz ruchem marakasów, cele znajdujące się dwa metry od Rycerza zostają odrzucone przez silny podmuch wiatru. Dodatkowo, podmuch wiatru zadaje im obrażenia cięte, płytkie. Jeśli cel trafi na przeszkodę, dostaje obrażenia równoznaczne z siłą, z jaką trafił na przeszkodę.

Nazwa: Tamburyn Tancerki
Konsumpcja Many: 20
Siła: 30
Celność: 100%
Opis:Rycerz unosi rękę do góry. W otwartej dłoni pojawia się złota kula światła, a z niej tworzy się płonący na złoto tamburyn. Zodiak porusza dłonią, a tamburyn wydaje melodyjne dźwięki. Następnie, Rycerz wykonuje dziesięć tanecznych kroków. Podczas tańca, złota aura otula Zodiak, która przypomina tancerkę. Z ostatnim krokiem, Rycerz prostuje dłoń przed siebie, aby wyrzucić trzymany tamburyn.Ten wiruje i zadaje obrażenia, cięte płytkie każdemu celowi, znajdującemu się w odległości trzech metrów od Zodiaku, ale na linii cięcie-około dziesięciu centymetrów. Tamburyn znika po przeleceniu trzech metrów.

Nazwa: Stepowy Szał
Konsumpcja Many: 30
Siła: 30
Celność: 90%
Opis: Rycerz uderza kostkami o siebie. Wydobywa się lekki odgłos, przypominający dzwonek. Podeszwy zaczynają lśnić na złoto. Z każdym krokiem stepowania, blask świeci coraz mocniej. Dwa ostatnie kroki, to wykopanie przed siebie blasku zmieniającego się w złoty dysk, który zadaje bolesne siniaki oraz może złamać kości. Trafia jeden lub dwa cele stojące w odległości trzech metrów od Rycerza.

Nazwa: Ogniste Flamenco
Konsumpcja Many: 45
Siła: 40
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w swoich dłoniach, siłą woli kastaniety. Zaczyna tańczyć, używając kastanietów. Tańcząc, zaczyna wytwarzać, pod swoimi stopami płomienie, lśniące na złoto. Zatacza trzy obroty, wokół własnej osi. Płomienie zaś zaczynają otaczać, po okręgu Zodiak. W momencie zatrzymania się, Rycerz tupie nogami, a płomienie rozchodzą się na boki w obrębie trzech metrów. Zostawiają poparzenia, mogą też podpalić.

Nazwa: Taneczne Nuty
Konsumpcja Many: 40
Siła: 35
Celność: 80%
Opis: Rycerz podnosi ręce do góry, po czym klaszcze. Złote światło rozprasza się, otaczając Zodiak. Rycerz zaczyna tańczyć balet, a światło wiruje dookoła tańczącego. Nabiera kształt nut, które zaczynają podrygiwać. Podczas wykonywania ostatniego kroku i figury tanecznej baletu, Rycerz podnosi jedną rękę do góry, a drugą w dół. Nuty odlatują, rozpraszając się na boki na trzy metry od Rycerza. Po zetknięciu z celem wybuchają. Zadają oparzenia oraz bolesne siniaki. Mogą podpalić cel.


Rycerz Łowcy


Nazwa: Niebiańska Strzała
Konsumpcja Many: 45
Siła: 40
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni złotą kulę światła. Układa ręce tak, jakby miał strzelać z łuku. W jednej z dłoni materializuje się łuk, jak również cięciwa dzięki sile woli Zodiaku. Następnie tworzy, również siłą woli strzałę. Ta lśni naprzemiennie na złoto i srebro. Wystrzela magiczną strzałę, która mknie szybciej, niż normalnie wystrzelona z łuku. Zadaje rany cięte, płytkie do dziesięciu celom stojącym trzy metry, w linii prostej od Rycerza./Jeśli Rycerz posiada swoją świętą broń, tworzy z kuli złotego światła tylko strzałę.

Nazwa: Grad Łowcy
Konsumpcja Many: 20
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Rycerz podnosi rękę do góry. W jego dłoni materializuje się łuk. W drugiej dłoni tworzy wirujące, zielone pasma, które otulają go stopniowo. Złota aura spowija Zodiak, która przypomina Łowcę. Rycerz tworzy lśniącą strzałę, po czym wystrzela ją do góry. Poświata znika, w momencie, kiedy strzała jest na wysokości dziesięciu metrów. Strzała rozprasza się na wspomnianej wcześniej wysokości, rozprasza się na kilkadziesiąt strzał. Powstaje deszcz strzał, który zadaje rany cięte, płytkie w obrębie czterech metrów.

Nazwa: Naznaczony Bełt
Konsumpcja Many: 15
Siła: 15
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni złoty dysk. Następnie, podsuwa go pod nogi jednego celu, w obrębie trzech metrów od Zodiaku. Później materializuje łuk(chyba, że ma świętą broń, wtedy tylko strzałę), a następnie strzałę. Po wystrzeleniu, strzała wędruje za oznaczonym przez Rycerza celem. Nie ważne, jak daleko cel będzie chciał uciec, strzała zawsze go dogoni. Po zetknięciu z celem, wybucha zadając oparzenia, jak również ogłusza cel na trzy tury. Zodiak może oznaczyć tylko jeden cel.

Nazwa: Bełt Żywiołu
Konsumpcja Many: 25
Siła: 30
Celność: 90%
Opis: Rycerz, tworzy magiczną strzałę, siłą woli. W zależności od miejsca, takiemu żywiołowi zostanie przypisana: blisko zbiorników wodnych-wodna, blisko gorących miejsc-ogień, burzowa pogoda lub blisko miejsc naelektryzowanych-elektryczna itd. Również typ ataku zmienia się w zależności od żywiołu, jakim stanie się strzała(ogień i woda-magiczna, ziemia i wiatr-fizyczna). Zadaje obrażenia: cięte, płytkie, oparzenia, porażenie-w zależności od żywiołu. Działa w zasięgu trzech metrów, od Rycerza.

Nazwa: Lecący Ptak
Konsumpcja Many: 45
Siła: 35
Celność: 70%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni błyszczącą kulę. Materializuje łuk, a następnie strzałę. Zodiak wystrzela strzałę w stronę jednego celu, w odległości do trzech metrów od Rycerza. Wystrzelona strzała przybiera kształt lecącego ptaka. W momencie zderzenia z celem, wybucha rozsypując ostre odłamki. Zadaje obrażenia płytkie, a ostre odłamki wbijają się płytko w ciało. Może spowodować krwawienie.

(Rycerz Łowcy, jest jedynym Rycerzem, który może używać magicznych ataków równolegle ze świętą bronią, jeśli ta ma kształt łuku.)


Rycerz Złodzieja


Nazwa: Niebiański Prześladowca
Konsumpcja Many: 35
Siła:  30
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy kulę złotego światła, a ta zamienia się w cienistą kartę, która materializuje się. Zodiak, po przyklejeniu karty do cienia postaci unosi dłoń do góry, z otwartą dłonią. Siłą woli tworzy na dłoni średniej wielkości kulę. Ta emanuje ciemną poświatą. Rzuca ją, a ta będzie gonić oznaczony cel, póki go nie trafi. Nie ważne jak daleko będzie uciekać oznaczony cel, kula zawsze trafi do celu zostawiając bolesne siniaki. 50/50, że kula złamie jakąś kość. Działa tylko na jeden cel.

Nazwa: Zemsta Złodzieja
Konsumpcja Many: 20
Siła: 30
Celność: 80%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni kulę. Ta zamienia się na lśniącą, niczym czysta oraz gwieździsta noc. Powoli rozpada się na wirujące pasma, które otaczają Rycerza. Zodiak, po tym jak został okryty cienistym płaszczem zaczyna przypominać Złodzieja. Porusza palcami, po czym zaciska je w pięść. Odbija się od podłoża, po czym z szybkością biegnącego lamparta szarżuje na pierwszy, najbliższy cel w obrębie pięciu metrów od niego. Wymierza silne oraz szybkie, z prędkością karabinu maszynowego ciosy. Zostawia bardzo bolesne siniaki, a jeśli Rycerz zna anatomię danego celu, jest w stanie połamać mu kości i doprowadzić do krwotoku wewnętrznego przez wymierzane odpowiednio ciosy.

Nazwa: Mroczne Sztylety
Konsumpcja Many: 45
Siła: 40
Celność: 80%
Opis: Rycerz wyciąga ręce na boki. W momencie, kiedy zaciska pięści pojawiają się w nich cieniste błyskawice. Te, siłą woli Zodiaka, zamieniają się w dwa sztylety. Rycerz zakręca nimi, aby stały się materialne. Następnie rzuca nimi w dwa, najbliżej stojące cele. Mowa tutaj o odległości trzech metrów. Zadają rany kłute, dość głębokie.

Nazwa: Iluzja Cienia
Konsumpcja Many: 30
Siła: 25
Celność: 100%
Opis: Rycerz, przy obydwu dłoniach ustawia kciuk tak, aby z palcem wskazującym tworzył kąt prosty. Następnie, palec wskazujący łączy z palcem środkowym. Pozostałe dwa palce zgina, aby dotykały wewnętrznej strony dłoni. Jedną z dłoni, w zależności od tego, która ręka jest dominująca, przystawia do drugiej, ale tak aby czubki jej palców znalazły się w miejscu pierwszego zgięcia palców u drugiej dłoni. Kciukiem zaś, obejmuje nadgarstek. następnie zamyka powieki, po czym skupia się. Czarna aura zaczyna emanować z Rycerza. W momencie, kiedy podniesie powieki, ciemna chmura cienia otacza jeden lub blisko stojące cele( do dziesięciu najwięcej, pod warunkiem, że stoją blisko siebie). Chmura tworzy iluzję, która ma zmylić przeciwnika. W zależności od tego, czego obawia się najbardziej obrany cel, taka ona się ujawni. Rycerz, jest blisko celu. Tuż przed atakiem, kiedy strach opanuje przeciwnika, wyskakuje za iluzji, która rozbija się niczym zbite okno. Zodiak, skupia chmurę na swojej pięści chmurę. Ta sprawia, że jego pięść jakby płonęła czarnym ogniem. Po chwili otwiera dłoń, prostując przy tym rękę. Płomień zamienia się w określoną ilość przez cele, promienie z cienia. Te zadają rany cięte, płytkie i zawsze wywołują krwawienie.

Nazwa: Chytry Cień
Konsumpcja Many: 60
Siła: 50
Celność: 80%
Opis: Rycerz kuca, aby dotknąć swojego cienia. Jego dłoń wtapia się w cień, a dzięki temu możne podnieść swój cień. Po tym, jak jego cień stanie na nogi, wyciąga z niego dłoń. Na końcach jego palców znajdują się cieniste nitki, dzięki którym może kontrolować cień. Cień może zaatakować każdego, w obrębie koła w odległości czterech metrów od Rycerza. Cień zostawia bolesne siniaki, może połamać kości, ale zadaje także obrażenia cięte i płytkie.


Rycerz Gladiatora


Nazwa: Niebiańska Pięść
Konsumpcja Many: 20
Siła: 25
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy w dłoni kulę złotego światła. Zaciska pięść, aby zgnieść kulę. Ta, rozpływa się otaczając całą dłoń Zodiaku. Dłoń zaczyna emanować lśniącym na złoto blaskiem. Rycerz, zadaje silny cios od jednego do dziesięciu przeciwnikom, znajdującym się w odległości dwóch metrów od Rycerza. Zadaje bolesne siniaki oraz może wywołać złamanie kości. 50/50, że może ogłuszyć cel na dwie tury lub znokautować cel.

Nazwa: Młot Gladiatora
Konsumpcja Many: 20
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Rycerz unosi dłoń do góry. Siłą woli, materializuje ogromny młot. Czerwona aura otacza Rycerza, który zaczyna wyglądać jak Gladiator. Cofa lekko rękę w tył, a następnie z całej siły uderza w ziemię. Wtedy aura znika. Od uderzenia powstaje rozłam w ziemi, dookoła którego wybijają ku górze ostre kolce. Atak może zranić stojące na wprost cele, do dziesięciu w jednej linii Zadaje im rany kłute, a ich głębokość zależna będzie od tego, jak blisko rozłamu stał cel. Im bliżej tym poważniejsze uszkodzenia ciała. Mogą nawet spowodować przebicie na wylot, a w skrajnych przypadkach, nawet śmierć.

Nazwa: Dar Ziemi
Konsumpcja Many: 40
Siła: 35
Celność: 90%
Opis: Rycerz rozkłada ręce na boki. Zaciska pięści, a z ziemi wybijają ku górze, na wysokość dłoni kamienie. Po otwarciu dłoni przez Zodiak, kamienie zamieniają się w lśniące, ostre kryształy. Po przesunięciu rąk do przodu, kryształy z szybkością wystrzelonej strzały z łuku, w stronę od jednego do pięciu celów stojących pięć metrów od Rycerza. Zadają rany cięte, płytkie i mogą wywołać krawiwnie.

Nazwa: Kamienne Ostrza
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Rycerz zaciska pięści. Te zaczynają emanować czerwono-brązowym blaskiem. Unosi ręce do góry, po czym z całej siły uderza w podłoże. Z podłoża wyskakują ostre kolce. Poruszając rękami, sprawia, że te odwracają się ostrym końcem w stronę od jednego do sześciu celów. Przesuwając energicznie ręce na boki, z otartymi dłońmi oraz złączonymi ze sobą palcami ostre kolce nabierają kształtu ostrzy od miecza. Pstryka palcami, a ostrza atakują obrane cele. Zadają bolesne siniaki oraz mogą złamać kości.

Nazwa: Wulkaniczny Kopniak
Konsumpcja Many: 50
Siła: 45
Celność: 100%
Opis: Rycerz tworzy, siłą woli czerwono-brązowe światło, które otacza jego jedną ze stóp. Zodiak podnosi nogę do góry, po czym uderza w podłoże z całej siły. Od uderzenia tworzy rozłam kierujący się w stronę jednego lub sześciu celów w odległości trzech metrów od Rycerza. Po dotarciu do celu, rozłam zamyka w kole obrane cele, po czym z ziemi wytryska lawa oraz niewielkie kamienie. Atak zadaje oparzenia oraz bolesne siniaki. Może ogłuszyć lub podpalić cel/cele.


Rycerz Obserwatora


Nazwa: Kopiujące Oko
Konsumpcja Many: 45
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Rycerz Zodiaku tworzy złotą kulę w swojej dłoni. Jego oczy zaczynają lśnić na fioletowo. Kulka, za sprawą siły woli zmienia się w oko. Po nakierowaniu na jeden cel, oko kopiuje wszystkie ataki, jakie potrafi przeciwnik. Typ ataku zmienia się w zależności od rodzaju posiadanego przez cel ataku. Czas trwania ataku to pięć tur, a w tym jeden atak na jedną turę. W czasie trwania tej umiejętności, Rycerz może używać tylko skopiowanych ataków, do czasu jego zakończenia.

Nazwa: Spojrzenie Obserwatora
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 20
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Rycerz zamyka oczy na kilka sekund, po czym otwiera je. Te lśnią na fioletowo, a zarazem wyglądają jakby płonęły. Unosi rękę do góry, z otwartą dłonią. Na niej, materializuje się fioletowy płomień, który powiększa się. Pochłania Rycerza, a następnie tworzy wizerunek Obserwatora. Tuż za Zodiakiem, na niebie pojawiają się oczy, które szybko się otwierają. W momencie, kiedy się otwierają, Rycerz przesuwa rękę na wprost siebie, w stronę jednego celu stojącego trzy metry od niego. Oczy za Zodiakiem zamieniają się w kulki wielkości piłki do gry w rękę. Fioletowy płomień z wirującymi kulami dookoła zostaje wystrzelony w stronę obranego celu. Zadaje oparzenia oraz bolesne, piekące siniaki.

Nazwa: Psychiczny Promień
Konsumpcja Many:  25
Siła:  25
Celność: 80%
Opis: Oczy Rycerza zaczynają płonąć fioletowym ogniem. Podnosi rękę do góry, a palec wskazujący oraz serdeczny są złączone. Nad nimi pojawia się fioletowa kula, która wygląda jak płonące otwarte oko. Rycerz dzieli ją, ruchem dłoni na dwa pasma. W momencie nakierowania na jeden lub trzy cele, stojące cztery metry od Rycerza, dwa pasma zamieniają się w fioletowe obręcze. Zadają bolesne siniaki. Podczas lotu obręczy, powietrze mruga na złoto, co powoduje dekoncentrację przeciwnika.

Nazwa: Fala Telekinetyczna
Konsumpcja Many: 50
Siła: 45
Celność: 100%
Opis: Rycerz, siłą woli po wyciągnięciu ręki przed siebie, przywołuje fioletową mgłę. Otula ona od jednego do pięciu celów w odległości czterech metrów od Rycerza. Przeciwnik widzi otwierające się oczy, które po otwarciu się powodują, że cel widzi zniekształcony obraz. Potem, oczy zamykają się. Rycerz, podtrzymując energią telekinetyczną mgłę tworząc falę, która zadaje rany cięte, płytkie.

Nazwa: Pożeracz Sennych Marzeń
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Oczy Zodiaku płoną fioletowym ogniem. Rycerz łapie jeden cel rękami w taki sposób, aby nie uciekł. Patrzy mu prosto w oczy, żeby za pomocą siły telekinetycznej zagłębić się w marzenia senne celu. Cały czas, cel widzi przed sobą otwarte oczy, w których źrenice wirują, utrzymując go w hipnozie. Rycerz pożera te dobre marzenia senne i zamienia je na te złe. Za pomocą siły woli oraz energii telekinetycznej przenosi obrażenia zadane w marzeniach sennych na rzeczywistość. Mogą to być obrażenia: płytkie, cięte, siniaki, oparzenia, podpalenie. Wszystko zależne od rodzaju obrażeń zadanych  w innym wymiarze. Atak trwa od trzech do pięciu tur, chyba, że przeciwnikowi uda się przełamać hipnozę z iluzją.


 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Siedziba Rycerzy Zodiaku
» Rycerze Zodiaku
» Rycerze Zodiaku
» Aleja Zodiaku
» Pokój Dowódcy Zodiaku

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kroniki Larnwick :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Biblioteka :: Mechanika :: Czary
-
Współpraca
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum, na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąwykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Większość obrazów pojawiających się na forum powstało kreatora grafiki AI Tubo, natomiast pozostałe należa do ich Twórców.
Granica PBF