Nabory
Chcąc dostać się, do niektórych grup, należy spełnić kilka drobnych, a zarazem prostych wymagań. Nabór zakończy się, kiedy wszystkie stanowiska lub miejsca zostaną zajęte. Zostanie wznowiony, gdy jakieś stanowisko zostanie zwolnione. Lista aktualizowana jest regularnie.
Rada Miasta
Poza dobrze napisaną KP należy napisać do MG Waszą wizję jak Wasza postać dostała się do Rady Miasta.
Nie piszcie tego w KP! Tam, musi pojawić się tylko wzmianka, o pozostaniu Członkiem Rady. Postać musi pochodzić ze Starego Świata lub posiadać sporą wiedzę na jego temat! Liczymy na Waszą pomysłowość! Stanowiska w Radzie Miasta:Burmistrz Miasta- Margarret von Daher (NPC)
Zastępczyni Burmistrza- wolne
Skarbnik Miasta-wolne
Prezentant Wampirów-Marcus "Kowboj" Takato
Reprezentant Aniołów- wolne
Reprezentant Demów-wolne
Reprezentant Elfów-wolne
Reprezentant Krasnoludów-wolne
Reprezentant Lykan-wolne
Reprezentant Khajitów- wolne
Reprezentant Pixie- wolne
Reprezentant Aquatican- wolne
Reprezentant Mieszańców-wolne
Rycerze Zodiaku
Nabór dotyczy tylko i wyłącznie Rycerzy Zodiaku z miasta Larnwick. Pozostali Rycerze są postaciami niezależnymi, kierowanymi przez GMG oraz MG.
Poza dobrze napisaną KP, należy napisać, w KP, dokładniej w historii, opis kiedy Wasza postać została wybrana na Rycerza Zodiaku-chodzi tutaj o sytuację zagrażającą życiu oraz przebudzeniu mocy Rycerza Zodiaku oraz jak pierwszy raz przywdział zbroję, jaka była reakcja postaci, co czuła. (Za wzór możecie brać KP Avenatha Arnreni.)
Później MG lub GMG po zaakceptowaniu KP, pokieruje Gracza, co musi w następnej kolejności zrobić.
Jeśli ktoś już posiada postać Rycerza Zodiaku, nie może mieć kolejnego. W przypadku braku aktywności przez trzy tygodnie, bez uprzedniej informacji o nieobecności Gracz traci przynależność do grupy. Postać zostaje uśmiercona, aby ponownie zostać wskrzeszoną, z wyczyszczoną pamięcią o byciu Rycerzem Zodiaku. Nie przewiduje się możliwości przypadku powrotu, chyba, że nieobecność zostanie solidnie wytłumaczona.Rycerz Smoka - przywódca Havnouxihr Xerlor (NPC)
Rycerz Feniksa -wolne
Rycerz Delfina -wolne
Rycerz Lisa -wolne
Rycerz Jednorożca -wolne
Rycerz Pegaza - Erestor Véneaná
Rycerz Marzyciela -wolne
Rycerz Tancerki - wolne
Rycerz Złodzieja - wolne
Rycerz Łowcy -wolne
Rycerz Gladiatora -wolne
Rycerz Obserwatora - Avenath Arnreni
Naznaczeni
Poza napisaniem bardzo dobrej Karty Postaci, należy umieścić następujące informacje:
-W jakim etapie życia postać miała styczność z tajemniczym pierwiastkiem, którego na świecie jest pełno. (Mimo pokonania Nocto, pierwiastek pozostał na planecie i doprowadza do mutacji oraz spaczeń.)
-Jak postać radziła sobie przez cały okres ze spaczeniem od tego momentu, do czasu teraźniejszego. Jak reagowało otoczenie na wieść o naznaczeniu.
-Jak magia postaci, którą się parała, zmieniła swoje działanie, ale z umiarem.
-W jakim stopniu, znamię spaczenia obejmuje ciało postaci. Jak również opisać istotne zmiany w wyglądzie postaci: zmiana koloru skóry na bardziej blady, tudzież wręcz biały, zmiana tęczówek oczu na złotawy lub żółty kolor, “przełamany” tatuaż na plecach symbolizujący pierwiastek magiczny postaci, dodatkowo skóra wygląda tak, jakby była wysuszona.
Po napisaniu KP decyzja czy postać zostanie zaakceptowana, należy do GMG oraz pełnoprawnych MG.
Dodatkowo Gracz, musi liczyć się z tym, że jako osoba Naznaczona jest poszukiwany/a w każdym zakątku świata. W każdej chwili, na fabule może zostać zaatakowany, ścigany przez wojsko oraz inne organy porządkowe.
Spaczenie magiczne może dawać się we znaki postaci, nie ważne o jakiej porze dnia, w jakiej sytuacji. Gracz nie ma na to wpływu. O wszystkim decyduje GMG lub MGi będzie pod stałą obserwacją.
Jeśli ktoś już posiada naznaczonego, nie może posiadać kolejnego. Przy braku aktywności po miesiącu, bez uprzedniej informacji, postać zostaje uśmiercona z powodu pierwiastka, który pożera swoją ofiarę, a Gracz traci przynależność do grupy Naznaczonych. Nie przewiduje się powrotu postaci, chyba, że nieobecność zostanie solidnie wytłumaczona.Naznaczeni: 0/15