Share |  Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisaniePunkty Fabularne   Pon Wrz 04, 2017 2:09 am


avatar
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 485
Zobacz profil autora
Punkty Fabularne


Na  forum istnieje pewna specyfikacja rozwojowa umiejętności posiadanych przez postać. Daje to bonusy zarówno mechaniczne jak również fabularne.

Rozwój takich umiejętności jest możliwy dzięki rozdawaniu otrzymanych Punktów Fabularnych. Jak to wspomniane w tym temacie pierwsze Punkty Fabularne dostaje się za darmo podczas akceptacji Karty Postaci.
Jeśli chodzi o dalsze zdobywanie Punktów Fabularnych,to można je uzyskać w następujący sposób:

-Za ciekawe odgrywanie postaci,
-Za udział w sesjach oraz eventach prowadzonych przez Mistrzów Gry,
-Za udział w mini misjach czy zleceniach organizowanych przez Mistrzów Gry, które nadawane są przez postaci NPC,
-Za interesujący wątek fabularny z innym Graczem lub Graczami,
-Za fabularne próby nauki/naukę czarów, umiejętności, zdolności, ważenia mikstur, spędzania czasu z Aeonem,
-Za własną inicjatywę twórczą,
-Podczas akcji Prezentowo, Gracz może poprosić o przyznanie punktów fabularnych, jednak nie więcej niż 20 punktów.

Nauka ataków, alchemii czy też wychodzenia ciała z duszy odbywa się podczas specjalnych treningów pod okiem GMG lub MG. Jednak, z racji tego, że każde używanie magii wymaga wysiłku nauka ataków może się odbyć raz na pięć dni. Liczy się od dnia wstawienia ostatniego posta kończącego naukę. Ciało musi się zregenerować po sporym wysiłku, podobnie jak pokłady magii. Inaczej ma się sprawa z magią przywołania, a o jej działaniu możecie przeczytać w tym temacie.

Przydział punktów jest zawsze losowy i zależny od tego, jak Gracz starał się na fabule, czyli jedyna rzecz jaka Was ogranicza to...wyobraźnia!

Jak wspomniane wcześniej, punkty fabularne można rozdać na:
-rozwój statystyk
-kontrola magii (która pozwala lepiej kontrolować ataki oraz tworzyć lepsze mikstury alchemiczne),
-kontrolę ducha,
-kontrolę Aeona,
-opanowanie znajomości czarów oraz mikstur alchemicznych,
-rozwój umiejętności.

W przypadku rozwoju statystyk, jeden punkt fabularny równy jest jednemu punktowi w statystyce, czyli jeśli dajemy 10 punktów do siły, która ma 100 punktów, to razem mamy 110 punktów. Maksymalnie, postać może rozwinąć wszystkie statystyki do 90 000 punktów.

W przypadku opanowania magii oraz ducha, a także kontrola Aeona, przelicznik ten wynosi jeden punkt fabularny równy jest dwóm dziesiątym punktu, czyli jeśli mamy w opanowaniu magii 0 punktów, a dodajemy jeden punk fabularny, wtedy otrzymujemy 0,2 punktu. Maksymalna wartość możliwości wynosi 1000 punktów, natomiast w przypadku Aeona wynosi 500 punktów.

W przypadku opanowania czarów, a także rozwoju umiejętności, przelicznik ten wynosi jeden punkt fabularny, który równy jest pięciu dziesiątym punktu czyli jeśli atak posiada wartość 1 to po dodaniu punktu fabularnego otrzymamy 1,5 punktu. Opanowanie czarów zależny jest od ich łatwości w nauce. Podział ten, prezentuje się następująco:

-Podstawowe zdobyć maksymalnie 10 punktów, gdzie podstawowe to te, które posiadają 10-30 punktów mocy,
-Średnio-zaawansowane maksymalnie 25 punktów, gdzie średnio zaawansowane to te, które posiadają 31-60 punktów
-Zaawansowane maksymalnie 40 punktów, gdzie zaawansowane to te, które posiadają 61-100 punktów,
-ataki statyczne dzielą się podobnie, ale zależny jest koszt użycia many, natomiast wytwory alchemiczne .

W przypadku umiejętności, maksymalna ilość punktów opanowania wynosi 20.

Na etapie pisania Karty Postaci, pierwsze umiejętności oraz czary posiadają maksymalną ilość punktów opanowania.

Jeśli zaś chodzi o specjalizacje, to ich rozwój odbywa się na specjalnie organizowanych sesjach lub misjach tudzież szkoleniach organizowanych przez Mistrzów gry np. jako zadanie od postaci NPC. Maksymalnie można rozwinąć specjalizacje, podstawowe do 25 punktów, natomiast zaawansowane do 50 punktów.

Na samym początku Gracze mogą posiadać 3 czary (magiczny/fizyczny albo magiczny/magiczny abo fizyczny/fizyczny) + statyczny, 4 specjalizacje przydzielane podczas akceptacji karty postaci oraz 4 umiejętności/zdolności. Wyjątkiem od reguły posiadania 3 ataków na start jest Rada Miasta, która posiada 4 czary na start oraz Rycerze Zodiaku, którzy posiadają swój własny zestaw ataków.

Chcąc wykupić kolejne czary czy umiejętności, należy najpierw zdobyć maksymalną punktację opanowania czarów już posiadanych, to samo tyczy się specjalizacji. Cena, za wykup wynosi 25 punktów fabularnych.

Należy jednak pamiętać, że zawsze można zakupić jednorazowo jeden czar, jeden tajnik na miksturę alchemiczną oraz jedną specjalizację, a także jedną umiejętność, a potem nabyć maksymalną ilość wymaganych punktów do opanowania, a dopiero potem wykupić koleją.

Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Crystal Empire :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Biblioteka :: Mechanika
-
Wymiana
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąforum wykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee.
HogwartDream aegyo