W tym miejscu będę pojawiać się rekrutacje na przygody zwane dalej eventami.
W eventach minimalna liczba Graczy zawsze wynosi 3 osoby, najwięcej 8 lub jeśli GMG, lub MG czuje się na siłach, może przygarnąć więcej osób.
Zdarzać się będzie, że eventy zostaną podzielone na etapy, które będą pojawiać się w określonym przedziale czasowym.
Jeśli zdecydujecie się wziąć udział w evencie, to nie będziecie mogli go opuścić, aż do czasu jego zakończenia (chyba że wydarzy się jakaś sytuacja życiowa, która uniemożliwi Wam dalszą rozgrywkę), jeśli nie odpiszecie w określonym przez GMG lub MG czasie, postać zostaje pokierowana przez Prowadzącego, tudzież zostanie pominięta w kolejce. Wszystko zależne będzie od sytuacji panującej podczas przygody.
Ekwipunek, jaki wybierzecie na event, ulegnie zmianie tylko na drodze fabularnej, więc należy się dobrze zastanowić, co planujecie ze sobą zabrać. Zabieranie postaci NPC na eventy jest zabronione, chyba że GMG lub MG zadecyduje inaczej, lub wynika to z fabularnego faktu.
Każdy udział w evencie jest nagradzany według wcześniejszych ustaleń prowadzącego, o czym powiadamia na początku rekrutacji na event. Może to oczywiście ulec niewielkim zmianom w zależności od decyzji podejmowanych przez Graczy.
Każda, zakończona rekrutacja zawierać będzie informację kiedy zaczyna się event wraz z niezbędnymi informacjami dla Graczy.
Junior Mistrzowie Gry prowadzący przygody mają nad sobą doświadczonego Mistrza Gry, który może edytować narrację tego, który się uczy. Ma także sposobność pisania narracji za Junior Mistrza Gry.
Ostatnio zmieniony przez Crystal Empire dnia Pon Kwi 01, 2024 3:16 am, w całości zmieniany 5 razy
WYPAD Z KOWBOJEM Marcus Takato, członek rady miasta, potrzebuje pomocy w zadaniu wysokiej wagi jakim jest dostarczenie raportu na temat ataku sakiki w Larnwick do króla Mortona Craiga, który wraz z córką i jej mężem spędzają wolny czas w Tarasso. Rodzinnym mieście Pana młodego. Z racji tego, że Pani Burmistrz nie ma w mieście, to zadanie należy do Marcusa. A ponieważ ten doznał uszczerbku na zdrowiu, podczas ataku, potrzebuje śmiałków, którzy pomogą mu te dokumenty dostarczyć. Ilość graczy: 2-4 Poziom trudności: Łatwy Szansa zgonu postaci: Brak Możliwe zagrożenia: Lekkie obrażenia ciała.
Rekrutacja trwa do następnej niedzieli. Jeżeli zgłosi się więcej niż 4 graczy. Gracze zostaną przydzieleni na zasadzie, kto pierwszy ten lepszy.
“Każdy sen, ten czarowny i piękny, zbyt długo śniony zamienia się w koszmar. A z takiego budzimy się z krzykiem” -Andrzej Sapkowski, Pani Jeziora
Przebudzenie we śnie
”Kiedy zamykacie oczy, przychodzę Ja. Zaglądam do każdego okna, niczym złodziej poszukujący swoich ofiar. Mój śpiew, mój cień, będzie Was prowadzić, Wprost do mojego grodu cieni. To tam, zacznie się cała zabawa. Chodźcie za mną moje dzieci, Wprost do mojego grodu cieni. Czas na zabawę nadchodzi, Niech wszyscy inni snują marzenia senne, Ale Wy, Bawcie się w moim ogrodzie cieni. Przez ból i smutki, chodźcie za mną, Ja Was zaprowadzę, Drogą prostą, wprost do ogrodu cieni.”
Opis: Sen, to czas kiedy wszyscy mogą odpocząć i zapomnieć o szarej codzienności. Stajemy się kim tylko chcemy, królem, królową, łowcą smoków, pogromcą duchów, a nawet władcą świata. Wszystko zależy od woli śniącego. Jednak, jest ktoś, kto potrafi przeniknąć do umysłu tego, który oddaje się sennym marzeniom. Ktoś, kogo obawiają się wszyscy. Może być czym tylko zapragnie, zgodnie z tym, co widzi serce śniącego. Tylko nielicznym udało się przejrzeć zamiary tego, który przenika w sny.
Sesja rozgrywa się we śnie. Wasze postacie, nie wiedzą, że w nim są. Waszym głównym zadaniem jest znalezienie kluczy, które stopniowo pozwolą postaciom zrozumieć, że są w krainie marzeń. Nie wiecie, czym są owe klucze.Może to być słowo, wykonanie zadania, przedmiot czy wykonanie konkretnego gestu. Macie do znalezienia pięć kluczy. I pamiętajcie, nie wszystko to, co wydaje się oczywiste nim jest.
Ilość graczy: 2-4 Poziom trudności: Średnio-zaawansowany Szansa zgonu postaci: Brak Możliwe zagrożenia: Złe decyzje mogą doprowadzić do utknięcia we śnie, a tym samym postać zapadnie w letarg. Możliwość utraty postaci na długo okres. Wtedy, na fabule, aby wydostać uśpionego z krainy marzeń śniącego, trzeba będzie odnaleźć lekarstwo. Jeśli ktoś zrezygnuje z sesji, bez podania powodu postać automatycznie zostaje uwięziona we śnie i zapada w letarg.
Zapisy zbieram do piątku włącznie, chyba, że uzbiera się odpowiednia ilość Graczy. Przewidywany czas sesji to około dwa tygodnie, z racji poziomu trudności.
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum, na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąwykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Większość obrazów pojawiających się na forum powstało kreatora grafiki AI Tubo, natomiast pozostałe należa do ich Twórców.