Magiczne zależności
Zależności między żywiołami czyli oddziaływanie żywiołów jeden na drugi, wliczamy tu także ich pochodne.
Ogień Podwójny efekt: roślina, lód, metal
Zwykły efekt: ziemia, powietrze, elektryczność,
Słaby efekt: kamień, czas, woda, ogień
Woda Podwójny efekt: ziemia, kamień, ogień, metal
Zwykły efekt: elektryczność, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: woda, lód, czas, roślina
Powietrze Podwójny efekt: roślina, dźwięk
Zwykły efekt: powietrze, woda, krew, jasność,
Słaby efekt: elektryczność, metal, czas
Odporność: ziemia, kamień
Ziemia Podwójny efekt: ogień, kamień, metal
Zwykły efekt: woda, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ziemia, roślina
Elektryczność Podwójny efekt: woda, powietrze
Zwykły efekt: ogień, metal, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: roślina, elektryczność, czas
Stal Podwójny efekt: kamień, lód
Zwykły efekt: elektryczność, ziemia, roślina, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: woda, ogień, czas, stal
Kamień Podwójny efekt: powietrze, lód, ogień, metal
Zwykły efekt: woda, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ziemia, kamień
Odporność: elektryczność
Roślina Podwójny efekt: woda, kamień, ziemia
Zwykły efekt: lód, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ogień, powietrze, metal, elektryczność, roślina
Lód Podwójny efekt: kamień, roślina, ziemia, powietrze
Zwykły efekt: krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ogień, lód, woda, metal
Jasność Zwykły efekt: krew, dźwięk, ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, kamień, metal
Słaby efekt: czas, jasność,
Odporność: ciemność
CiemnośćZwykły efekt: krew,dźwięk, ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, kamień, metal
Słaby efekt: czas, ciemność, jasność,
Odporność: -
Krew Podwójny efekt: -
Zwykły efekt: dźwięk, ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, kamień, metal
Słaby efekt: czas, krew
Czas Podwójny efekt: czas
Zwykły efekt: kamień, elektryczność, woda, powietrze, ziemia, ogień, roślina, stal, lód, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: -
* Magia czasu, jej pochodne oraz magia krwi są niedostępne dla Graczy.
** Magia życia oraz śmierci nie posiada zależności- albo jest się wskrzeszonym albo jest się martwym, podobnie jest z magią dźwięku, która nie posiada zależności, gdyż dźwięk jest niewidoczny, mimo, że jest pochodnym powietrza, do tego jest to magia defensywna.