Share Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisanieZależności magiczne   Zależności magiczne EmptySro Kwi 26, 2017 5:24 pm


Crystal Empire
Crystal Empire
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 528
Magiczne zależności


Zależności między żywiołami czyli oddziaływanie żywiołów jeden na drugi, wliczamy tu także ich pochodne.

Ogień
Podwójny efekt: roślina, lód, metal
Zwykły efekt: ziemia, powietrze, elektryczność,
Słaby efekt: kamień, czas, woda, ogień

Woda
Podwójny efekt: ziemia, kamień, ogień, metal
Zwykły efekt: elektryczność, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: woda, lód, czas, roślina

Powietrze
Podwójny efekt: roślina, dźwięk
Zwykły efekt: powietrze, woda, krew, jasność,
Słaby efekt: elektryczność, metal, czas
Odporność: ziemia, kamień

Ziemia
Podwójny efekt: ogień, kamień, metal
Zwykły efekt: woda, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ziemia, roślina


Elektryczność
Podwójny efekt: woda, powietrze
Zwykły efekt: ogień, metal, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: roślina, elektryczność, czas

Stal
Podwójny efekt: kamień, lód
Zwykły efekt: elektryczność, ziemia, roślina, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: woda, ogień, czas, stal

Kamień
Podwójny efekt: powietrze, lód, ogień, metal
Zwykły efekt: woda, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ziemia, kamień
Odporność: elektryczność

Roślina
Podwójny efekt: woda, kamień, ziemia
Zwykły efekt: lód, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ogień, powietrze, metal, elektryczność, roślina

Lód
Podwójny efekt: kamień, roślina, ziemia, powietrze
Zwykły efekt: krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ogień, lód, woda, metal

Jasność
Zwykły efekt: krew, dźwięk, ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, kamień, metal
Słaby efekt: czas, jasność,
Odporność: ciemność

Ciemność
Zwykły efekt: krew,dźwięk, ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, kamień, metal
Słaby efekt: czas, ciemność, jasność,
Odporność: -

Krew
Podwójny efekt: -
Zwykły efekt: dźwięk, ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, kamień, metal
Słaby efekt: czas, krew

Czas
Podwójny efekt: czas
Zwykły efekt: kamień, elektryczność, woda, powietrze, ziemia, ogień, roślina, stal, lód, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: -

* Magia czasu, jej pochodne oraz magia krwi są niedostępne dla Graczy.

** Magia życia oraz śmierci nie posiada zależności- albo jest się wskrzeszonym albo jest się martwym, podobnie jest z magią dźwięku, która nie posiada zależności, gdyż dźwięk jest niewidoczny, mimo, że jest pochodnym powietrza, do tego jest to magia defensywna.

 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zależności między rasami
» Magiczne
» Istoty magiczne
» Istoty Magiczne
» Magiczne Przedmioty Codziennego Użytku

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kroniki Larnwick :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Nieaktualne i przeniesione tematy
-
Współpraca
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum, na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąwykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Większość obrazów pojawiających się na forum powstało kreatora grafiki AI Tubo, natomiast pozostałe należa do ich Twórców.
Granica PBF