Ogłoszenie co do pkt rozwoju, zdobytego ekwipunku oraz rozwoju postaci
1. Każdy uczestnik danej sesj/eventu/wydarzenia po jego zakończeniu ma tydzień by wysłać wiadomość na konto MG, gdzie w temacie poda nazwę wydarzenia, a w treści napisze na co chce przeznaczyć dane punkty.
2. Jesli nie uczni tego w wyznaczonym terminie, punkty te przepadają. Wyjątek stanowi jedynie stanowi zgłoszenie przez gracza nieobecności.
3. W przypadku odkrycia błędu w obliczeniach lub nie dopisaniu statystyk. Na gracz zostanie nałożona odpowiednia do rodzaju przewinień kara lub ostrzeżenie.
DLA MG
Z spraw organizacyjnych, będzie się prowadzić spis statystyk wszystkich graczy by sprawdzić, czy dany gracz nie pomylił się w obliczeniach i dobrze wpisał dane statystyki w swój profil.
Spis ten będzie prowadzony w ogólnie dostępnym dla MG oraz Adminów dokumencie/temacie.
A MG od statystyk ma za zadanie odnotować wszystkie zmiany w statystykach oraz ekwipinku danych postaci.