Share |  Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisanieSzare Kły   Wto Sty 23, 2018 12:15 am


avatar
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 461
Zobacz profil autora
Szare Kły



Jedna z większych grup przestępczych Nowego Świata, wywodząca się z Proxoli Północnej, ale rozciągająca swoje macki na kilka innych krajów. Działają także na terenie Aglar. Nie wiadomo dokładnie, kiedy Szare Kły zaczęły działać. Pierwsze doniesienia o ich obecności pochodzą z 904 P.A., kiedy to Vladimir Rozenkov, władca lenna, jednego z najbardziej liczących się w Proxoli Północnej, publicznie przysiągł na swoje życie, że wytępi tę grupę do ostatniego jej członka. Miało to nastąpić po tym, jak zniknęła Tatiana Rozenkov, jego piękna córka, a ostatni po niej ślad miał prowadzić do grupki mężczyzn posiadających wisiorki stworzone z wilczych kłów. W tej chwili wiadomo już, że do ich głównych zajęć należy nielegalny handel bronią, niewolnikami oraz używkami.
Na czele Szarych kłów stoi niejaki Hydra. Niewiele wiadomo o jego prawdziwej tożsamości, gdyż pozostaje nieuchwytny od ponad 200 lat. Wydaje się, że jest to jeden z obywateli Proxoli Północnej. Teorie mówią, że Hydrą jest okryty wiele lat temu hańbą rycerz, Ivan Milkovitz, który zasłynął z tego, że dał się przekupić i pozwolił na morderstwo Heleny Vasile, znamienitej damy, którą miał ochraniać. Nigdy go nie schwytano. Nie bez znaczenia pozostają jego powiązania z Lust, która wyraźnie ma szerokie wpływy wśród Szarych Kłów. Jej zainteresowanie niewątpliwie przyczyniło się do szybkiego rozwoju organizacji, która jednak z tego względu jest zależna od podwładnej Behemarha. Niezależnie od tożsamości, Hydra nie pojawia się publicznie, a organizacją zarządza przez zaufanych pośredników, do których należą dwaj mężczyźni: Niedźwiedź, Alexander Repnin, a także Wiarołamca, Adrien Hugo. Nikt nie wie, jak nazywają się naprawdę, ale nie opuszczają też Proxoli.
Cała organizacja opiera się na posłuszeństwie, lojalności oraz strachu. Zastraszeni członkowie, często wolą wytrzymać nawet wielogodzinne tortury niż w jakikolwiek sposób zdradzić informacje o Szarych Kłach, ich planach i członkach. Pomniejsi członkowie nawet zbyt wiele nie wiedzą, gdyż wszelkie polecenia i nielegalne towary przechodzą przez wiele rąk, zanim trafią do celu. To tworzy skomplikowaną, zawiłą siatkę pośredników, z których żaden nie posiada na tyle dużo cennych informacji, by stanowić zagrożenie dla całej grupy. Dzięki skrzętnemu wykorzystywaniu wojny między Proxolą Południową i Północną do prowadzenia handlu bronią, oraz współpracy z Orleaną Pożeraczką Dusz, która chętnie przyjmowała od Szarych Kłów kolejnych niewolników, Hydra zgromadził mnóstwo bogactw. Nie waha się przed przekupstwem, mnożna więc mniemać, że ma swoje wpływy w bogatszych i bardziej wpływowych warstwach społeczeństwa. Do organizacji wciągane są przede wszystkim osoby z przestępczą przeszłością, niejednokrotnie zdesperowane i pozbawione skrupułów, traktujące działanie dla Szarych Kłów jako jedyną szansę na przeżycie. Ci, którzy ośmielą się działać przeciwko Szarym Kłom, zwykle niedługo cieszą się życiem.
Trochę inaczej sytuacja wygląda w Aglar, gdzie Szare Kły nie mają jeszcze ugruntowanej pozycji. O ich działaniach na tym terenie wiadomo dopiero od ok. 10 lat. Nie bez znaczenia są tutaj życzenia Behemarha i naciski Lust na udział Szarych Kłów w odnalezieniu cząstek mocy Nocto. W podobnym czasie powstało Bractwo Piratów, z którym Szare Kły współpracują. To Bractwo Piratów zajęło się przemytem zdobywanych przez Szare Kły towarów, co otworzyło organizacji nowe rynki zbytu, kosztem dzielenia się zyskiem z Piratami. Najważniejszym członkiem Szarych Kłów działającym w Aglar wydaje się być Rzeźnik, Algierd Sinica, mający prawdopodobnie bezpośredni kontakt z Niedźwiedziem i pełniący też rolę kata. Zarządza on pomniejszymi dealerami i handlarzami. Każdy trybik musi mieć swoją rolę.
Szare Kły można znaleźć wszędzie tam, gdzie kwitnie przestępcze życie. Slumsy, podrzędne karczmy, burdele, doki, opuszczone budowle i ciemne, wąskie zaułki. Wśród nich można znaleźć przede wszystkim dealerów, sprzedawców oraz alfonsów. Nie mają żadnej oficjalnej siedziby - ani w Proxoli Północnej, ani w żadnym innym kraju. Zwykle jednak można liczyć na ich obecność w tych karczmach, które szczycą się szczególnie złą sławą. Najwięcej ich można znaleźć w rodzimym imperium, w samej stolicy. Pełno ich tam w "Krypcie", miejscu, które szczególnie mocno przyciąga osoby spod ciemnej gwiazdy. Zwykle nie wyróżniają się niczym szczególnym, ale spostrzegawcza osoba, która wie czego szukać, może dostrzec na szyi tego czy tamtego naszyjnik zwieńczony wisiorkiem z wilczego kła. Jest to oznaka przynależności do grupy i sposób na wzajemne rozpoznawanie się jej członków. Szare Kły unikają innych znaków rozpoznawczych, gdyż wisiorek w razie potrzeby łatwo jest schować, a wszelkie oznaczenia na ciałach, części ubioru, czy inne mogłyby zostać obrócone przeciwko nim.


 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Crystal Empire :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Biblioteka :: Nowa Ziemia bez tajemnic :: Agentury
-
Wymiana
Wszelkie treści zawarte na forum są całkowitym wytworem administracji Crystal Empire, tudzież zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąforum wykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Wszelkie grafiki należą do prawowitych autorów, a administracja nie roszczy sobie do nich żadnych praw.
BlackButlerDragon Ball New Generation RebornLuciferum zaprasza!Vampire Kingdom
Yggdrasil - portal o grachaegyoShinjuRegashiHogwartDreamVampire KnightKról LewSmocze RPG - Smoki Wolnych Stadwww.zmiennoksztaltni.wxv.plHogwartDreamBleach OtherWorldVampire DiariesSnM