Geysis
Geysis to stworzona z pierwiastków wody istota. Zamieszkuje pałac Apokalipsy, a dokładniej jego magiczny ogród, w którym znajduje się piękny staw. Jej ciało to woda. Można dostrzec jak porusza się, wędrując od dołu ku górze. Niekiedy, da się zauważyć małe rybki pływające w jej ciele. Dopóki, Przywoływacz nie podpisze z nią paktu, śpi na dnie stawu. Nie posiada żadnego stroju. Jest bardzo zamkniętą w sobie istotą. Nie potrafi mówić, dlatego posługuje się telepatią w celu komunikacji. Używa także wody do przekazywania informacji. Tworzy z niej przeróżne kształty, które przybliżają jej myśli. Z racji tego, że była na Błękitnej Planecie tylko trzy razy, wszystko jest dla niej nowe, dziwne, niebezpieczne, ale zarazem piękne. Bardzo łatwo ją urazić, z racji bycia wrażliwą. Jeśli usłyszy słowa pochwały woda na jej twarzy zaczyna lekko buzować. Przypomina to efekt gotującej się wody. Niestety, z racji bycia w całości z wody, nie potrafi się rumienić.
Chcąc nawiązać z nią kontakt oraz pakt, Przywoływacz musi zdobyć szafirową broszkę o kształcie łzy. W jej środku, zaklęty jest kosmyk włosów Geysis, który porusza się delikatnie niczym wodne fale. Ozdóbka posiada złote oblamowanie, z mniejszymi szafirami. Do podpisania paktu potrzebna jest jedna kropla krwi Przywoływacza oraz jego łza. Oczywiście ten, który chce nawiązać pakt z Geysis musi posiadać taką samą nić magiczna jak ona. Jeśli tak się stanie, strumień magicznie wytworzonej wody, otoczy wybranego lub wybraną. Podczas podpisywania paktu należy wypowiedzieć następujące słowa: Geysis, nimfo wodna, której mocą życiodajna woda jest. Użyć mi swej mocy, podczas sytuacji trwogi. W zamian za to, energię magiczną ci oddaję. Po podpisaniu paktu, na lewej dłoni Przywoływacza pojawi się pieczęć Geysis, która z zniknie w momencie zerwania lub zakończenia paktu. Lśni, w momencie wezwania Geysis. Pieczęć ta to koło, w które wpisana jest kropla wody otoczona falami.
Nazwa: Bąbelkowa Rapsodia
Kategoria: Magiczny Atak
Konsumpcja Many: 30
Siła: 40
Celność: 100%
Opis: Geysis tworzy z wody harfę, na której zaczyna grać. Podczas tego ataku, można posłyszeć spokojną melodię, kojącą uszy. W momencie, gdy palce Geysis dotykają wodnych strun, tworzą bańki, które rozpraszają się w odległości trzech metrów. Trafiają w każdy cel, znajdujący się w obrębie zasięgu.
Nazwa: Wodna Armatka
Kategoria: Magiczny Atak
Konsumpcja Many: 80
Siła: 50
Celność: 80%
Opis: Geysis skupia w swojej energię magiczną. Tworzy z niej kulę wody, która porusza się. Podczas wyrzucania kuli przed siebie wystrzeliwują z niej, w błyskawicznym tempie cienkie strumienie wody. Rani jeden cel, znajdujący się na wprost w odległości do pięciu metrów. Atak ten zostawia bolesne siniaki, a na 20% może pomałać, nawet kości.
Nazwa: Wodna Iluzja
Kategoria: Magiczny Atak
Konsumpcja Many: 35
Siła: 25
Celność: 100%
Opis: Używając wody ze swojego ciała, Geysis tworzy miraż siebie samej. Ma to za zadanie zdezorientować przeciwnika. Następnie, w swoich dłoniach tworzy małe kulki wody. Po złączeniu dłoni tworzą długi strumień wody. Tylko od prawdziwej Geysis atak sięga celu. Pozostałe są mirażem.
Nazwa: Wodny Taniec
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 30 za każdą uzdrowioną osobę
Siła: -
Celność: -
Opis: Geysis tworzy na podłożu wodne koło, w którym zaczyna tańczyć. Poruszając dłońmi wprawia w ruch wodę. Podmuchem, zdmuchuje z dłoni wodę aby uleczyć wybrane cele. Może uleczyć do pięciu celów jednocześnie. Przywraca 20% aktualnego życia.