Share |  Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisaniePółkrwiści   Sob Maj 06, 2017 3:48 pm
Administracja
Head admin


avatar
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 420
Zobacz profil autora
Mieszańce


Dhampiry są potomkami wampirów oraz ludzi. Pojawiają się na tym świecie w dwojaki sposób. Pierwszym z nich jest ugryzienie przez wampira kobiety, która jest w trzecim miesiącu ciąży. Jeśli Dziecko Nocy, chce posiadać potomka, musi uprzednio obserwować przyszłą matkę swojego dziecka. Nie może ugryźć kobiety na samym początku ciąży lub w późniejszym terminie. Grozi to bowiem poronieniem albo śmiercią płodu. Ciężarna kobieta bardzo rzadko dożywa końca porodu, gdyż płód wysysa z niej energię życiową oraz krew, która im płód starszy tym większej ilości potrzebuje. Jeśli uda się matce przeżyć, po kilku godzinach, a nawet dniach umiera z wycieńczenia. Drugą metodą, na narodziny nowego dhampira jest z połączenia dwóch dhampirów lub człowieka. Ciąża trwa dziewięć miesięcy z tym, że u ludzkich kobiet, jest ona bardzo ciężka. Przyszła matka powinna przechodzić ciążę pod opieką lekarzy. Musi także zażywać specjalne zioła, aby szybko odzyskiwała siły. Poród jest trudny i ludzka kobieta często traci przytomność. Jest również duże ryzyko śmierci. Dhampiry dziedziczą po matce kolor skóry oraz włosów. Oczy dhampirów mają różne kolory tęczówek (heterochromia), jeden po rodzicielce, drugi po ojcu. Mieszańce te, są bardziej odporne na promienie słoneczne, jednak muszą uważać. Słońce nadal jest dla nich szkodliwe. Jednak nie śmiertelne. Zbyt długie poddawanie się promieniom słonecznych może wywołać alergię pod postacią swędzących, czerwonych krost. Czasami też odchodzić może skóra. Wszystko zależne od czasu spędzonego na słońcu. Dlatego, też dhampiry, często chodzą w ubraniach z długim rękawem. Dhampiry mogą jeść ludzkie jedzenie, ale wtedy nie skorzystają w pełni ze swoich mocy. Mogą pić ludzką krew, ale nie muszą. Ich kły są nieco mniejsze, niż u wampirów, ale mogą je wysuwać kiedy tylko chcą się posilić. Po wampirzym rodzicu dziedziczą też siłę, szybkość oraz wytrzymałość. Nie jest jednak ona taka jak u wampirów. Jest o połowę słabsza. Ciężko jest odróżnić, na pierwszy rzut oka dhampira od zwykłych ludzi. Tylko inny wampir oraz lykanin jest w stanie poznać z kim ma do czynienia, podobnie jest z aniołami i demonami. Dhampiry są śmiertelne jak ludzie, ale za to są długowieczne. Starzeją się wolniej, ma się wrażenie, że w ogóle starość ich nie dotyka. Je również jak wampiry, można zakołkować. Wtedy dhampir zapada w letarg.

Statystyki początkowe

Siła 53
Wytrzymałość 87
Opanowanie 63
Pokłady magiczne 64
Zwinność 92


Lykarvisy to potomkowie ludzi oraz lykan. One pojawiają się na świecie na trzy sposoby. Pierwszym sposobem jest przemiana wybranego człowieka w lykarvisa poprzez ugryzienie. W krwi lykanina znajduje się pierwiastek, dzięki któremu czysta, ludzka krew zaczyna mutować. Lykarvisy niczym nie różnią się po przemianie od zwykłego człowieka. Z nimi jest podobnie, jak z lykaninami z tymże ich siła i wytrzymałość jest dużo mniejsza niż u lykan. Drugą metodą, by na świat przyszedł lykarvis to zapłodnienie ludzkiej kobiety przez lykanina. Jako, że wilkołak nadal jest po części człowiekiem, nie ma problemów z krzyżowaniem genów tych dwóch ras w taki sposób. Jednakże, pojawienie się na świecie młodego wilkołaka w taki sposób sprawia, że jest bardziej uczłowieczony. Zamieniony człowiek w lykarvisa jest bardziej agresywny, natomiast zrodzony w naturalny sposób, jest łagodniejszy. Trzecią metodą jest przyjście na świat mieszańca, z połączenia dwóch lykarvisów. Narodzony w taki sposób lykarvis, bywa bardziej związany z naturą. Lykarvisy dziedziczą możliwość przemiany w bestię, ale ich bestie są nieco mniejszych rozmiarów. Odporność na srebro tych mieszańców jest znacznie większa niż u czystej krwi pobratymców. Niemniej jednak, większa ilość srebra wywołuje u nich wysypkę, a niekiedy ślady jak po oparzeniach. Lykarvisy żyją znacznie krócej niż lykanie, ale również są długowieczni. Bardzo trudno, jest odróżnić ich od zwyczajnych ludzi.

Statystyki początkowe

Siła 80
Wytrzymałość 57
Opanowanie 59
Pokłady Magiczne 94
Zwinność 48


Kjahirici to potomkowie ludzi oraz khajitów jak również kjahiritów. Jeśli człowiek zostanie zadrapany przez Khajita, ten zostaje zainfekowany komórkami mutagennymi. Te, po około tygodniu zaczynają działać. Przemiana następuje boleśnie i trwa znacznie wolniej niż u lykarvisów czy dhampirów. Po kocim rodzicu odziedziczają, przeważnie kocie oczy oraz możliwość przemiany w formę gatos. Khajiritci nie mogą przybierać formy zwierzęcej. Mogą tylko przybierać postać bestii. Podobnie jak u lykarvisów forma bestii jest nieco niższa i drobniejsza. Po ludzkich rodzicach zaś dziedziczą pozostałe cechy, jak kolor skóry czy kolor włosów. Khajiritci, również posiadają kocie nawyki, ale nie posiadają, aż takich pełnych gracji ruchów. Drugą formą pojawienia się na świecie khajiritów jest związek dwóch khajritów. Wtedy taki potomek jest bardzo podobny do Khajita. Ma więcej cech kocich rodziców niż ten, którego jednym z rodziców jest człowiek. Ich również ciężko odróżnić od zwykłych ludzi, nie licząc pionowych źrenic.

Statystyki początkowe

Siła 70
Wytrzymałość 57
Opanowanie 59
Pokłady Magiczne 94
Zwinność 48


Pół anioły i pół demony to potomkowie ludzi, aniołów i demonów. Jeśli rodzicem jest człowiek, dziecko takie dziedziczy cześć magicznej mocy oraz skrzydła. Pół anioła można też poznać po bardzo jasnych oczach oraz nieco delikatniejszej urodzie. Po ludzkich rodzicach, taki potomek odziedziczy podatność na choroby oraz śmiertelność. Pół anioł, żyje długo, ale łatwiej go zabić, nie tak jak jego boskiego rodzica. Posiadają również skrzydła. Nie różnią się niczym innym od aniołów. Jednakże ich pióra zdają się być śliskie, kiedy oświetla je blask promieni słonecznych. Pół anioły nazywane są Nifilimami. Pół demona zaś można rozpoznać po bardziej opalonej skórze, mocniejszych rysach twarzy oraz złotych lub czerwonych tęczówkach. Niekiedy ich źrenice są wąskie jak u jadowitych węży. Odziedziczają połowę mocy po diabelskim rodzicu. Mogą też odziedziczyć rogi, ogon oraz skrzydła. Czasami dziedziczą tylko rogi, tylko ogon albo tylko skrzydła. Półdemony dziedziczą połowę mocy swojego rodzica. Nazywane są Daimonami. Jeśli pół anioł lub pół demon zrodzi się z miłości anioła i demona, wtedy dziedziczą mieszane cechy. Skrzydła ich stają się diabelskie ale pokryte piórami o różnej barwie. Mogą też odziedziczyć ogon lub rogi po diabelskim rodzicu. Zdarza się, że takie dzieci mogą dziedziczyć dwa pierwiastki magiczne, ale są magicznie słabsze niż swoi rodzice. Mogą uczyć się dziedziny magicznej tylko w tej dziedzinie, jaką posiadają rodzice. Dzieci aniołów i demonów nazywane są Alcamisami. Statystyki początkowe

Statystyki początkowe

Półanioł
Siła 28
Wytrzymałość 35
Opanowanie 38
Pokłady Magiczne 56
Zwinność 33

Półdemon
Siła 39
Wytrzymałość 40
Opanowanie 50
Pokłady Magiczne 35
Zwinność 32

Alcamisy
Siła 41
Wytrzymałość 40
Opanowanie 63
Pokłady Magiczne 59
Zwinność 44


Półelfy to potomkowie tylko elfów oraz ludzi. Te rasy mają podobny kod genetyczny, więc mogą się rozmnażać między sobą. Tyczy się to zarówno Świetlistych Elfów jak i Mrocznych Elfów. Połówki dziedziczą cechy obojga rodziców. Zatem pół elf może mieć ciemną karnację, ale ludzką posturę ciała. Ich włosy miewają różną barwę, podobnie jak i oczy. Mogą również wyglądać jak typowi ludzie, ale za to inne cechy będą dziedziczone. Jak chociażby melodyjny głos czy mocniejsze przywiązanie do natury. Wszystko zależne od tego, co odziedziczą. Z natury mają mieszane charaktery. To tak, jakby do pustego naczynia wlać trochę wina oraz wody i zmieszać je ze sobą. Wśród elfów, połówki nazywane są Amrami-czyli „am” co znaczy pół oraz „rami” i oznacza elf.

Statystyki początkowe

Siła 37
Wytrzymałość 33
Opanowanie 53
Pokłady Magiczne 48
Zwinność 25


Avariele to potomkowie aniołów oraz elfów. Te dwie rasy również mogą się ze sobą krzyżować z powodu podobnego kodu genetycznego. Avariel to inaczej uskrzydlony elf. Dziedziczy on bowiem anielskie skrzydła po Niebiańskim rodzicu. Ich rozpiętość jest taka sama jak u aniołów. Pokryte są mięciutkim pierzem. Nawet bardziej puchatym niż u aniołów. Ich pióra, co ciekawe mają barwę taką jak ich włosy. Jeśli avariel posiada czerwone włosy, puchate okrycie skrzydeł będzie tego samego koloru. Należy też dodać, że mieszańce te posiadają zawsze szpiczaste uszy. Nie mają jednak tak potężnej mocy jak anielski rodzic. Nadrabiają to natomiast urodą. Avariele są po prostu piękne. Sprawia to genetyka. Anioły i elfy same w sobie są ładne, kiedy jednak zmiesza się ich krew powstaje dzieło sztuki. Cechą charakterystyczną avarieli jest nieśmiałość, ale też ciekawość do otaczającego ich świata.

Statystyki początkowe

Siła 40
Wytrzymałość 33
Opanowanie 65
Pokłady Magiczne 72
Zwinność 38


Asurianie to potomkowie wróżek oraz ludzi, elfów, aniołów oraz półelfów. Właściwie to nie różnią się praktycznie niczym od rodziców ziemskich. Mają największej ich cech, niźli po rodzicu wróżkowym. Jedynymi, wyróżniającymi ich cechami to skrzydła, które dziedziczą zawsze po Pixie. Łatwo też poznać, czy wróżka Asuriana jest połówką czy czystej krwi. Dziecko tej pierwszej będzie typowej ludzkiej urody, zaś tej drugiej Pixie, bardziej urodą przypominać będzie anioła czy też elfa.

Statystyki początkowe

Pixie x Człowiek
Siła 23
Wytrzymałość 25
Opanowanie 42
Pokłady Magiczne 29
Zwinność 28

Pixie x Elf
Siła 35
Wytrzymałość 23
Opanowanie 70
Pokłady Magiczne 45
Zwinność 33

Pixie x Anioł
Siła 25
Wytrzymałość 25
Opanowanie 55
Pokłady Magiczne 53
Zwinność 40

Pixie x Półelf
Siła 29
Wytrzymałość 24
Opanowanie 56
Pokłady Magiczne 37
Zwinność 30


Aquarianie to krzyżówki Aquatikanówi elfów oraz ludzi jak i półelfów. Hybryty te posiadają możliwość zmiany w formę morską. Działa to na takiej samej zasadzie, jak u syreniego rodzica. Niemniej, muszą się tego nauczyć, natomiast Aquaticanie potrafią to kontrolować od samego początku. Aquarianie mogą dziedziczyć łuski na ciele, ale nie koniecznie. Znakiem rozpoznawczym, mówiącym, iż ma się do czynienia z połówką syreny świadczą oczy. Te zawsze lśnią, jakby mieli zaraz płakać-tak zwane szklane oczy. Podobnie jak wodny rodzic, mogą oddychać pod wodą, ale nie dłużej niż cztery godziny. Jest to spowodowane tym, iż posiadają tylko po części geny Aquatican.

Statystyki początkowe

Aquatican x Człowiek
Siła 55
Wytrzymałość 40
Opanowanie 30
Pokłady Magiczne 48
Zwinność 110

Aquatican x Półelf
Siła 61
Wytrzymałość 39
Opanowanie 44
Pokłady Magiczne 56
Zwinnośc 58

Aquatican x Elf
Siła 67
Wytrzymałość 38
Opanowanie 58
Pokłady Magiczne 64
Zwinność 60
 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Crystal Empire :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Biblioteka :: Rasy :: Rasy Podstawowe
-
Wymiana
Wszelkie treści zawarte na forum są całkowitym wytworem administracji Crystal Empire, tudzież zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąforum wykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Wszelkie grafiki należą do prawowitych autorów, a administracja nie roszczy sobie do nich żadnych praw.
BlackButlerDragon Ball New Generation RebornLuciferum zaprasza!
Yggdrasil - portal o grachaegyoShinjuRegashiHogwartDreamVampire KnightKról LewSmocze RPG - Smoki Wolnych Stad