Share |  Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisanieMagia Szamańska   Czw Gru 21, 2017 7:11 pm


avatar
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 485
Zobacz profil autora
Magia Szamańska


1. Magia szamańska posiada cztery drogi rozwoju, które są dostępne dla Graczy, jednak można obrać tylko jedną z nich:

* duchowa, czyli taka, która polega tylko i wyłącznie na kontakcie z wszelkiego rodzaju duchami - nawet tymi złymi, jednak jest to bardzo niebezpieczne i trzeba się liczyć z konsekwencjami takich czynów, przenoszenie się do świata duchowego, o ile tamtejsze byty na to pozwolą, a także wychodzenie ze swojego ciała. Zalicza się do tej drogi również voodoo, ta droga jest dostępna zarówno przez napisanie o niej w Karcie Postaci jak również na fabule,

* bojowa, czyli taka, która pozwala szamanowi wezwać spirytystyczne zwierzę, które staje się jego partnerem i wspiera zarówno w walce jak i życiu codziennym, jednak aby móc pozyskać takie zwierzę, szaman bojowy musi przejść rytuał, w którym je przywołuje, ale też musi pokonać swój własny cień, który jest pewnego rodzaju jego mroczną stroną osobowości mającą dostęp do najmroczniejszych sekretów jego serca, jeśli da mu się pokonać cień jego moc w pełni się odblokowuje i zyskuje formę bojową, która pozwala mu kontrolować spirytystyczne zwierzę, jeśli mu się jednak nie uda - nie ma możliwości ponownego podejścia do próby, ewentualnie może to zrobić w mało legalny sposób poprzez kontrakt z osobą Przeklętą lub innym antagonistą, tudzież jego cień w dużej mierze przesiąknie jego dobrą osobowość, ta droga dostępna jest tylko poprzez fabułę,

* neutralizacyjna, czyli taka, która pozwala szamanowi zneutralizować każdy rodzaj magii, przywołania, żywiołów czy nawet szamańską, jednak nie mogą neutralizować siebie nawzajem, ta droga dostępna jest zarówno przez Kartę Postaci, jak również przez fabułę,

* wróżbiarska, czyli taka, która polega na przepowiadaniu przyszłości różnymi metodami, poprzez rozmowy z duchami, umiejętność wejścia w trans, który pozwala na krótką chwilę przejść przez Morze Czasu, aby dostrzec jedną z możliwych dróg przyszłości, przewidywanie przeznaczenia dla jednej lub kilku osób, taki szaman nazywany jest często wyrocznią, a jego znakiem rozpoznawczym jest utrata zmysły wzroku na rzecz patrzenia innymi oczyma.

2. W przypadku spirytystycznych zwierząt, Gracz może sam kontrolować stworzenie i działa to na nieco innych zasadach niż u Przywoływaczy, jedyna ingerencja MG, w spirytystyczne zwierzę jest wtedy, gdy dochodzi do walki lub gdy korzysta ze swoich zdolności.

3. Wcielając się w Przeklętego, należy pamiętać, że taka osoba jest poszukiwana przez innych szamanów i może zostać szybko rozpoznana, więc wybierając tę drogę trzeba liczyć się z trudnościami w czasie rozgrywki.

4. Decydując się na drogę Neutralizatora, Gracz będzie uczyć się jak neutralizować wszelaką magię, w tym też zablokowanie mocy Aeona, odesłanie go, zablokowanie Przywoływaczowi możliwość wezwania Aeona, zablokowanie mocy magii szamana bojowego - czyli zmuszenie go, dość boleśnie do powrotu na formę niebojową, zneutralizowanie korzystania z magii żywiołów, a nawet magię naznaczonych, a także potrafią stworzyć kekkai - czyli barierę ochronną, która sprawia, że określone istoty żywe oraz budynki w okolicy zostają objęte ochroną, kekkai może przybierać różne kształty i na ogół obejmuje około 5 kilometrów, kekkai znika, kiedy jego twórca straci swoją moc lub jest w stanie agonalnym, tudzież nie będzie miał możliwości utrzymania siłą woli, gdyż w przykładzie przeżył coś traumatycznego i nie może utrzymać swojej bariery, a ta rozsypuje się podobnie do rozbitego szkła, po czym znika.

5. Decydując się na drogę wróżbity, Gracz musi pamiętać, że wizje dotyczące wydarzeń związanych z fabułą główną czy postaciami Graczy narzucone będą przez Mistrza Gry, natomiast te dotyczące samego wróżbity oraz jego najbliższej rodziny. Wyjątkiem są sytuacje, gdy Współgracz lub Współgracze wyraża zgodę na stworzenie wizji im dedykowanej, tą drogę można zdobyć tylko poprzez Kartę Postaci.
 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Crystal Empire :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Biblioteka :: Magia
-
Wymiana
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąforum wykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee.
HogwartDream aegyo