Share |  Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisanieTumulus The Airsmith Mage   Wto Maj 02, 2017 5:40 pm


avatar
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 486
Zobacz profil autora
Tumulus


Życie: 800
Siła: 20
Wytrzymałość: 100
Opanowanie: 100
Pokłady Magiczne: 0
Zwinność: 30


Istota stworzona z czystego powietrza. Nie posiada widocznego ciała. Poza jego ubraniem, które stanowi niejako naczynie dla niematerialnego bytu. Pasma wiatru nieustannie się poruszają. Nie mówi, ani nie widzi. Porozumiewa się za pomocą wiatru. Podobnie jest z dostrzeganiem celu. Wszystko to robi za pomocą powietrza. Jeśli podmuch są czymś blokowane oraz wyczuwa ciepło z tego miejsca, już wie, iż ma styczność z żywym celem. Nosi biały płaszcz, który jest jego nieodzownym elementem. Dodatkowo posiada różdżkę, której miniaturę, pod postacią medalionu, posiada Przywoływacz. Trudno określić, jaki ma charakter. Wiadome jest, że czasami robi po swojemu i nie słucha osoby, z którą ma podpisany pakt. Rzadko jednak się zdarza, aby jego wybór był czymś złym. Przeważnie, to własne jego decyzje ratują Przywoływacza i jego drużynę.
Przedmiotem łączącym go z Przywoływaczem jest miniaturka jego różdżki pod postacią medalionu. Chcąc nawiązać z nim pakt, przede wszystkim mag musi posiadać taką samą nić magiczną jak Tumulus oraz wystarczy kropla krwi maga. Niemniej, po nawiązaniu paktu, trzeba udowodnić, że jest się godnym tej istoty. Pieczęć, Tumulsa czyli tornado z ptasimi piórami, wpisane w koło, nie pojawi się oficjalnie póki nie zaskarbi się szacunku u niego. Dlatego też, jest on jedną z trudniejszych istot, jeśli chodzi o podpisywanie paktu. W momencie powodzenia, obie różdżki, zarówno ta mała jak i duża, rozbłysną jasnym światłem. Snop światła zamieni się w srebrny łańcuszek, na którym zawiśnie medalion. Łańcuszek oznacza nierozerwalną wręcz, nić między Tumulusem a Przywoływaczem. Na karku maga pojawi się pieczęć owej istoty. Pojawia się ona tylko wtedy, kiedy do wzywany jest Tumulus. Jest on jedyną istota, przy której nie jest potrzebna formułka paktu. Właściwie, to takowa kiedyś była, ale z racji tego, jak przebiega podpisanie paktu z czasem zapomniano o niej.


Do przywołania Tumulusa potrzeba unieść różdżkę ku górze. Druga dłonią należy przytrzymać medalion oraz wypowiedzieć imię istoty. Tylko podczas rytuału zostaje przerwany łańcuszek. Miniaturkę należy unieść oraz dotknąć nasady różdżki. Powstaje wtedy melodyjny odgłos, który roznosi się na kilka metrów. Towarzyszy temu niewielki błysk jasnego światła. Zaczyna wiać nieco silniejszy wiatr, który niesie płatki czerwonej róży. Te zaczynają szybciej wirować, by po chwili ułożyć się w pieczęć Tumulusa. Ta lśni na biało, po czym wybucha. Z tego wybuchu pojawia się Tumulus. Zakręca swoją różdżką, po czym skinieniem daje znać, że przybył.


Nazwa: Grzmot
Kategoria: Magiczny Atak
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Tumulus, za pomocą swojej różdżki przywołuje ciemne chmury. Kontrolując powietrze wytwarza błyskawicę, która uderza w jeden, wybrany cel. 50% szans na paraliż. Obrażenia, jakie zadaje to oparzenia.


Nazwa: Szepcząca Wichura
Kategoria: Magiczny Atak
Konsumpcja Many: 80
Siła: 65
Celność: 60%
Opis: Tumulus, za pomocą swojej różdżki tworzy niewielką trąbę powietrzną. W zależności, w którym kierunku skieruje różdżkę, w tę stronę zostanie skierowany podmuch powietrza. Atak ten zbiera żniwa po linii prostej. Może zranić czy zniszczyć wszystko, co znajduje się na drodze. Zadaje obrażenia cięte, powierzchowne.



Nazwa: Mleczna Kurtyna
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: -
Celność: -
Opis: Tumulus tworzy gęstą mgłę, która rozprzestrzenia się w odległości sześciu metrów. Dzięki temu sojusznicy są w stanie wykonać bezpieczny odwrót lub przygotować zasadzkę. Mgła utrzymuje się przez cztery tury.


Nazwa: Szept Wiatru
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: -
Celność: -
Opis: W obrębie dwustu metrów Tumulus, dzięki różdżce wprawia w ruch powietrze. Robi to w taki sposób, aby wydobyć dźwięk przyjemny dla ucha. Melodia ta usypia każdego, kto ją usłyszy. Można ochronić się przed atakiem, posiadając specjalny przedmiot, eliksir lub zatkanie uszu woskowymi zatyczkami. Sen trwa od godziny do nawet, dwunastu godzin. Wszystko zależy od tego, jak magicznie odporny jest organizm.

 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Crystal Empire :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Biblioteka :: Magia :: Aeony
-
Wymiana
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąforum wykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee.
HogwartDream aegyo