Share Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisanieRodzaje Magii   Rodzaje Magii EmptySro Kwi 26, 2017 7:18 pm


Crystal Empire
Crystal Empire
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 528
Rodzaje Magii


Wszystko ma swoje źródło bytu. Nic nie rodzi się z niczego. Na samym początku była nicość. Z tej nicości wyłoniły się dwie materie - czarna oraz biała. Obie były zależne od siebie. Wszystko, co działo się z tą pierwszą, dotykało też i tej drugiej. Z czasem nicość zaczęła zanikać, a jej miejsce zajmowały dwie materie. Mimo, że każda z nich była oddzielona od siebie niewidzialną barierą, w końcu zderzyły się ze sobą. Nicość na wieki zniknęła, zaś z wybuchu narodził się kosmos, a w raz z nim z czarnej materii ten, który przynosił śmierć i życie. Z białej materii narodziła się ta która niosła pokój i wojnę. On Apokalipsa się zwał, a ona Solara. Oboje w kosmosie samotnie mieszkali.

Apokalipsa gniewem się rozniósł, gdyż mimo, iż żonę posiadał samotność mu dokuczała. Wtedy z jego gniewu żywioł ognia się narodził. Solara, nie mogła znieść bólu jego i nad mężem zapłakała. Wtedy z łez jej żywioł wody powstał. Oba żywioły niwelowały się nawzajem, acz nie było nikogo i niczego co by mogło je okiełznać. Konsensusu sprawy szukając małżonkowie w kłótnie się wdali. Niewidoczny mur jaki powstał między kochankami do życia żywioł ziemi powołał. Oboje jednak mocno się kochali, więc ów zaporę chcieli zniszczyć. Ani ogień, ani woda nie były w stanie w pełni bariery zniszczyć. Z połączenia trzech żywiołów przypadkiem czystym, czwarty żywioł, powietrzem zwany się narodził.
Trzeba było szalone iskry elementów jakoś okiełznać. Mimo, że nawzajem oddziaływały na siebie, szkoda było by się zmarnowały. Mając razem moc tworzenia, gwiazdy i planety do życia powołali. Wszystko to piękne było, lecz czegoś ciągle brakowało. Jak każda para małżonków, rodzinę chcieli posiadać, lecz materia bezpłodnością ich obdarzyła. Jedyne dzięki częściom swoich serc w połączeniu z żywiołów mocą Bogów do życia powołali. Dzisiaj znani są z mitologii nordyckiej, egipskiej, majów, greckiej czy religii chrześcijańskiej, nawet buddyzmu. Każde rodzeństwo inną planetę pod opiekę dostało, jednak nadal czegoś brakowało.
Dzieci również chciały potomstwo posiadać i tak planety istotami żywymi się zapełniły. Wszystko to sprawiło, że magia się narodziła. Apokalipsa i Solara dali swym dzieciom moc kontroli nad magią, sami zaś znudzeni Morze Czasu stworzyli. Pozwolili by czas szedł swoim torem, bez nadzoru. Sami zaś na spoczynek się udali, budząc tylko wtedy, gdy koniec światów nadchodził by porządek i równowagę zatrzymać. Potomkowie wielkich stwórców próbowali nauczać swe dzieci o magii, lecz oni nie potrafili w nią uwierzyć. Kierowani pychą, zapomniawszy jak potężną siłą jest magia. Do samo zagłady doprowadzili.

Wtedy, zbudzony Apokalipsa błędu drugi raz nie popełnił. O magii wszystkim raczył przypomnieć. Tym co ocaleli Wielki Kataklizm, wiedzę o magii przekazał. Dzieciom zaś swoim nakazał by nadzór nad nimi sprawowali. Do życia Władcę Czasu powołał - Etera, inaczej Chronosem zwanego, co by nigdy więcej czasem nie próbowano manipulować.

Magia Ognia



Magia ognia narodziła się z gniewu. Jest symbolem siły, złości, gniewu, ale także namiętności i miłości. To najbardziej niebezpieczny żywioł ze wszystkich. To dzięki niemu Słońce żyje, co za tym idzie, w pewien sposób daje życie, ale może je także odebrać.
Osoby posiadające moc nad żywiołem ognia są bardziej odporne na obrażenia zadane przez ogień. Te rany goją się szybciej niż u innych istot. Kolor ich znamienia ma barwę czerwoną. Tuż po narodzinach wydaje się jakby płonął. Przeważnie ma kształt płomieni ognia lub magicznych istot z nim powiązanych np. Feniks czy żywiołak ognia. Z czasem tatuaż przygasza, acz przez wzgląd na powiązanie z silnymi emocjami zaczyna delikatnie płonąć.
Posiadanie pierwiastka ognia pozwala zmieniać kształt ognia według własnego widzi mi się - można z płomienia stworzyć chociażby ognistego ptaszka czy motylka. Można wywołać lub ugasić pożar, ale również można stworzyć tarczę ognia.
Minusem posiadania tego pierwiastka jest lekka obawa przed dużą ilością wodą. Osoby te na ogół unikają zbiorników wodnych, nie chodzą na basen, ani nie wędrują nad morze. Ilość wody, która służy do umycia się czy do spożycia nie jest im straszna. Nie przepadają również za deszczem, który uniemożliwia im pałanie się swoją magią. Jednym słowem deszcz niweluje działanie magii ognia.
Magia ta, im silniejsze wzburzenie tym jest silniejsza. Dlatego osoby te muszą się bardzo kontrolować. Zwłaszcza jeśli w pobliżu znajduje się źródło ognia.
Cechą wyróżniającą osoby z pierwiastkiem ognia to energiczność, pewność siebie, poszukiwanie ryzyka, a niekiedy zarozumiałość. Istoty te są również dobrymi kochankami. Jeśli pokochają prawdziwym uczuciem, zostają wierni swojemu wybrankowi lub wybrance serca.
Wszyscy posiadający pierwiastek magiczny trafią pod opiekę Domu Ognia. Nad nim sprawuje piecze Ares - Bóg Wojny oraz ziemski strażnik żywiołu ognia. Pod sobą ma Mędrców, starych magów, którzy uczą początkujących podopiecznych oraz służą radą tym bardziej doświadczonym. Ares osobiście nadzoruje wszystkich uczniów oraz absolwentów jacy pojawią się w Domu Ognia


Magia Wody


Magia wody zrodziła się ze smutku. Jest symbolem smutku, żalu, ale także życia i śmierci, jak również delikatności i siły. Woda daje życie, ale jak ogień, może je odebrać, podobnie jak żywioł. Jednakże to jej pierwiastek jest w każdym z nas. W ciele każdej istoty jest woda, nawet tej, która nie posiada kontroli nad tym żywiołem. Dzięki wodzie na planecie Ziemia powstało życie.
Osoby posiadające ten pierwiastek są bardziej odporne na rany zadane przez wodę. Ich skóra nie marszczy się tak szybko od zbyt długiego przesiadywania w kąpieli. Prawda jest taka, że gdyby mogli, nigdy nie wychodziliby z wody. Ich znamiona tuż po narodzinach poruszają się niczym rzeka. Z czasem ten efekt ujawnia się tylko podczas używania magii lub okazywania smutku, żalu zmartwienia, czy opieki nad kimś innym. Często tatuaż ten przypomina morska falę lub kroplę, jednak bywa też, że przypomina morskie istoty np. żywiołak wody czy ryby. Posiadanie pierwiastka wody pozwala osobom robić z wodą co tylko chcą. Mogą zmieniać jej kształt (np. stworzyć ruchomą postać, czy stworzyć wodny słup), zagotować ją , schłodzić, odparować czy nawet są w stanie dłużej wytrzymać pod wodą bez nabierania powietrza.
Magia wody, daje im również możliwość porozumiewania się z istotami powiązanymi z wodą.
Minusem posiadania tego pierwiastka jest obawa przed żywiołem ziemi oraz bardzo wysoką temperaturą, która jest w stanie wyparować wodę. Jeśli osoba pałająca się magia wody, znajdzie się daleko od źródła wody, zaczyna chorować. Istoty te unikają wypadów w góry, czy nigdy nie korzystają z sauny lub solarium.
Magia ta jest silniejsza wraz z narastającym smutkiem czy żalem. Osoby te muszą bardzo uważać, zwłaszcza w okolicach, w których znajduje się źródło wody.
Osoby posiadające wodny pierwiastek cechuje nadwrażliwość, nieśmiałość, ale także wybuchowość i zazdrość oraz unikają konfliktów czy ryzyka. Ich uczucia są zmienne, nigdy nie potrafią utrzymać się przy jednej osobie. Co nie znaczy, że nie można ich
usidlić, chociaż jest to bardzo trudne.
Wszyscy posiadający pierwiastek wody trafią do Domu Wody, który jest pod opieką Ozyrysa - jest Bogiem Sędzią, a na Ziemi strażnikiem żywiołu wody. Ma pod sobą Mentorów, starych magów, którzy uczą początkujących podopiecznych oraz służą radą tym bardziej doświadczonym. Ozyrys, osobiście nadzoruje wszystkich uczniów oraz absolwentów jacy pojawią się w Domu Wody.


Magia Ziemia


Magia ziemi zrodziła się w czasie kłótni, kiedy to dwójka stwórców postawiła niewidzialny mur między sobą. Symbolizuje silną wolę, dumę, pychę, ale także wiarę w siebie oraz łączność z naturą. Ziemia to powiązanie z pierwotną naturą oraz otaczającym nas światem. Wiąże się z drzewami, kwiatami czy zwierzętami.
Osoby posiadające pierwiastek ziemi są bardziej odporne na choroby, są bardziej wytrzymalsze, nieco silniejsze od innych. Lubują przebywać na ziemi. Muszą zawsze czuć grunt pod stopami. Często spędzają czas na łonie natury, również podróżują w góry. Unikają przemieszczania się samolotami czy statkami. Ich znamiona tuż po narodzinach poruszają się tak, jakby były płytami ziemi, które nakładają się na siebie. Z czasem to zanika, lecz kiedy zaczną się kłócić lub okazują dumę czy też pychę znowu ich tatuaże poruszają się. Dzięki temu pierwiastkowi są w stanie porozumiewać się ze zwierzętami zamieszkującymi lądy, potrafią sprawić by zwiędnięty kwiatek ożył lub piękny kwiat zamienić w ususzona łodygę. Osoby te są w stanie poruszać kamieniami czy wywołać niewielkie trzęsienia ziem. Dodatkowo potrafią zmieniać kształt kamieni oraz ziemi po której stąpają, ale oczywiście pod warunkiem, że stoją bezpośrednio na ziemi. Nie mogą używać magii w budynkach, na pełnym morzu czy w powietrzu.
Minusem posiadania pierwiastka ziemi to obawa przed lataniem czy czasami podróżami statkiem. Starają się też przebywać cały czas na ziemi, unikają bardzo wietrznej pogody, która niweluje działanie magii ziemi.
Cechami osób z pierwiastkiem ziemi cechuje opanowanie, są dumne z siebie oraz z tego co posiadają, mają silne więzi rodzinne - rodzina i bliscy są dla nich najważniejsi, mają cięte języki oraz starają się mieć wszystko poukładane. Można odnieść wrażenie, że to zamknięte w sobie istoty, jednak pod grubą skorupą siedzą całkiem zabawne istoty.
Wszyscy posiadający pierwiastek ziemi trafią do Domu Ziemi, który jest pod opieką Amaterasu - jest Boginią rolnictwa, a na Ziemi strażnikiem żywiołu ziemi. Ma pod sobą Mistyków, starych magów, którzy uczą początkujących podopiecznych oraz służą radą tym bardziej doświadczonym. Amaterasu, osobiście nadzoruje wszystkich uczniów oraz absolwentów jacy pojawią się w Domu Ziemi.


Magia Powietrze


Magia powietrza zrodziła się z przywiązania, troski, wyrzutów sumienia oraz opieki czy też strachu jak również ciekawości. Wiatr jest wszędzie. Dzięki powietrzu możemy oddychać i żyć. To właśnie on porusza morskie fale, tańczy z ogniem czy kształtuje skały podatne na podmuchy. Można by rzecz, że ten żywioł jakby trzyma w ryzach pozostałe.
Osoby posiadające pierwiastek powietrza są szybsze i zwinniejsze niż inni. Cechują się sprytem, spostrzegawczością oraz są bardziej odporni na rany zadawane przez magie wiatru. Uwielbiają przebywać poza miastem, gdzie jest czyste powietrze. Często spędzają czas w miejscach, w których mogą być bliżej nieba: w górach, na dachach budynków czy latając samolotami jak również wzbijając się w górę, ku niebu na lotniach. Dzięki magii powietrza istoty są wstanie odnaleźć osobę, którą znają - mogą określić w jakim miejscu ów człowiek się znajduje, lecz trwa to tylko chwilę. Potrafią lewitować czy latać na krótkie odległości. Dzięki poruszaniu cząsteczek powietrza za pomocą magii są w stanie wytworzyć ładunki elektryczne.
Ich znamiona tuż po narodzinach, poruszają się niczym zbiór małych tornad, które wędrują po liniach tatuażu. Zanika to z czasem, jednak uaktywnia się kiedy zaczynają się o kogoś martwić czy kiedy ogarnia ich przerażenie i obawa.
Minusem posiadania pierwiastka powietrza to strach przed każdym z pozostałych żywiołów, jednak nie zawsze jest tak, że boją się wszystkich na raz. Boją się zamkniętych pomieszczeń, co często doprowadza do fobii.
Cechami osób, posiadających ten pierwiastek to ciekawość, popadanie w kłopoty, cięty język oraz otwartość czy łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi. Bardzo trudno jest ich usidlić, gdyż łatwo ich zranić.
Wszyscy posiadający pierwiastek powietrza trafią do Domu Powietrza, który jest pod opieką Nahui Ehecatl - jest Bogiem wiatru, a na Ziemi strażnikiem żywiołu powietrza. Ma pod sobą Mistrzów, starych magów, którzy uczą początkujących podopiecznych oraz służą radą tym bardziej doświadczonym. Nahui Ehecatl, osobiście nadzoruje wszystkich uczniów oraz absolwentów jacy pojawią się w Domu Powietrza.


Magia Czasu


Edukacja magii zajmuje nieraz kilkanaście lat. W większości przypadków połowę życia lub nawet więcej. Po drodze wielu rezygnuje lub nie daje rady. Tylko najbardziej cierpliwi i wytrwali mogą dojść do upragnionego celu.
Należy też pamiętać, że magia istot ze Starego Świata została przysłowiowo wyzerowana przez Apokalipsę oraz Etera. Chcieli bowiem zrównać wszystkich ze sobą by uniknąć przewagi danej rasy nad inną. Dzięki temu każdy mógł zacząć od samego początku przygodę i odkrywać na nowo, lecz pod kontrolą Bóstw.
Istniała od samego początku. Czas jest nieskończony, wieczny, nie przemijający. Chyba, że kolejny raz pojawi się nicość. To jedyna moc, która jest w stanie zatrzymać czas wszystkiego co żyje. Nicość, podczas Wielkiego Kataklizmu prawie doprowadziła do zagłady. Magia Czasu sprawuje pieczę oraz kontrolę nad pozostałymi żywiołami. Jeśli zabraknie czasu, wszystko się rozpada. Magia ta jest niedostępna dla nikogo. Byłoby to zbyt ryzykowne by istoty, które w każdej chwili mogły zostać opętane przez chciwość, posiadały możliwość kontrolowania czasu. Jedyną istota, która sprawuje piecze nad magią czasu jest Eter. Nikt do końca nie wie jak ona działa, poza kontrolą czasu. Mówi się, że pogłoski donoszą o kontroli cienia, dzięki któremu jest w stanie kontrolować wszystko za jego pomocą. Potrafi też zaglądać przez cień w umysły czy dusze istot żywych. Może również wchodzić w ich sny, aby od czasu do czasu wskazać drogę, służyć radą czy uprzedzić przed zejściem na zły szlak.
Jako, że każdy z żywiołów posiada swój Dom Żywiołów, dla Magii Czasu również został pobudowany Dom Czasu. Różni się od jednak od pozostałych. Każdy, kto trafia do tego domu staje się kapłanem, który sprawuje pieczę nad pozostałymi magicznymi istotami. Ma za zadnie opiekować się i służyć pomocą. Kapłani pałają się każdą z magii żywiołów po trochu. Osoby, które maja w przyszłości zostać kapłanami rodzą się raz na dwadzieścia - trzydzieści lat. Ich znamiona są wtedy połączone. Ich życie od chwili narodzin jest zaplanowane i przygotowane na bycie kapłanem. Istoty te z powodu posiadania po ułamku każdej iskry mają słabe zdrowie, są bardziej podatni na obrażenia zadawane przez każdą z magii żywiołów. Taka jest cena za pałanie się i kontrolę nad wszystkimi żywiołami. Kapłani nie mogą opuszczać Domu Czasu.

Dom Czasu nadzorowany jest przez Etera z daleka. Jeśli zajdzie potrzeba pojawia się osobiście, acz jego zastępcą jest najstarszy z kapłanów. Po jego śmierci wybierany jest następny, a po jego śmierci następny. (Niedostępna dla Graczy)


 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Działanie Magii Przywołania
» Nauka Magii
» Tajemnice Magii
» Dom Elementów Magii
» Działanie Magii Szamańskiej

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kroniki Larnwick :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Nieaktualne i przeniesione tematy
-
Współpraca
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum, na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąwykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Większość obrazów pojawiających się na forum powstało kreatora grafiki AI Tubo, natomiast pozostałe należa do ich Twórców.
Granica PBF