Ogień
Magiczne
Nazwa: Ognista Pułapka
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 20 co turę
Siła: 15
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie wokół jednego wybranego celu, wirujących, niewielkich ogników, które uniemożliwiają poruszanie się. Efekt trwa przez 4 tury. 5% szans na podpalenie.
Nazwa: Ogień Napalmu
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: 20
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie małego płomienia pod stopami jednego celu, znajdującego się cztery metry od użytkownika. 10% na podpalenie celu.
Nazwa: Płomień
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: 25
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie płomienia ognia o wielkości otwartej, kobiecej dłoni, którym można rzucić w stronę jednego, najbliższego celu. 15% na podpalenie celu.
Nazwa: Ogniomiotacz
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: 30
Celność: 90%
Opis: Wytworzenie strumienia ognia, sięgającego trzy metry od rzucającego. Strumień utrzymuje się minutę. 20% szans na podpalenie celu.
Nazwa: Jaskrawy Promień
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 90%
Opis: Wytworzenie wąskiego promienia światła, którym można zaatakować jeden obrany cel.
Nazwa: Słoneczne Złoto
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Pochwycenie fragmentu padającego światła Słonecznego, które po wyrzuceniu nad jeden do sześciu, blisko stojących celów, rozprasza się na lśniący, złoty pył, który opada w szybkim tempie. 25% szans na wywołanie paraliżu lub podpalenia.
Nazwa: Płomieniste Tornado
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Utworzenie ognistego tornada, które daje możliwość zaatakowania od jednego do pięciu celów blisko siebie stojących.
Nazwa: Żarowa Mandala
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: 40
Celność: 70%
Opis: Utworzenie w powietrzu ognistego koła o promieniu trzech metrów, który zaczyna szybko wirować, po czym rozpada się na kilkanaście ognistych kulek, wielkości piłki pingpongowej. Może trafić nawet do dziesięciu przeciwników. 40% szans na podpalenie.
Nazwa: Ognista Strzała
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: 45
Celność: 80%
Opis: Wytworzenie ognistej strzały, która może zranić jeden pobliski cel w odległości do pięciu metrów od rzucającego. 45 % szans na podpalenie.
Nazwa: Deszcz Meteorytów
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 55
Siła: 55
Celność: 100%
Opis: Utworzenie około trzydziestu kul ognia wielkości piłki do tenisa, sześćdziesiąt metrów nad ziemią, która z szybkością wystrzelonej strzały z łuku spadają na pobliskie otoczenie. Ranią każdego, znajdującego się w polu rażenia tj. około dziesięciu metrów po okręgu, zarówno wrogów jak i sojuszników. 50% szans na podpalenie.
Nazwa: Gorąca Fala
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 60
Siła: 60
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie ognistej fali, która atakuje wszystkich na polu bitwy, przeciwników jak i sojuszników. 60% szans na podpalenie.
Nazwa: Erupcja
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 65
Siła: 60
Celność: 70%
Opis: Wyprowadzenie spod ziemi, ku górze strumienia lawy. Można zaatakować do sześciu celów blisko stojących, w tym sojuszników. Dodatkowo, każde użycie ataku zmniejsza na czas walki o 10% magiczny atak oraz o 10% magiczną obronę.
Nazwa: Jęzor Ognia
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 70
Siła: 70
Celność: 50%
Opis: Utworzenie ognistego języka ognia, który po zderzeniu z jednym celem wybranym celem, w odległości do sześciu metrów od użytkownika, wybucha. 80% szansa na podpalenie celu.
Nazwa: Wirujące Płomienie
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many:30
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Otoczenie się wirującymi płomieniami ognia, które pozwalają na wyprowadzenie ognistego uderzenia. 35% szans na podpalenie przeciwnika.
Fizyczne
Nazwa: Ognista Pięść
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie wokół dłoni płomienia ognia którym pozwala zaatakować jeden, najbliższy cel. 45% szans na podpalenie przeciwnika.
Nazwa: Ognisty Kopniak
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 35
Celność: 90%
Opis: Stworzenie płomienia na na stopach, co pozwala zaatakować ognistym kopniakiem jeden znajdujący się najbliżej cel. 45% na podpalenie przeciwnika.
Nazwa: Świetliste Ostrze
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Utworzenie ze światła ostrza, którym można zaatakować jeden wybrany cel.
Nazwa: Bumerang Blasku
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 35
Celność: 80%
Opis: Stworzenie ze światła bumerangu, który jeśli za pierwszym razem nie trafi, może trafić za drugim razem. Jeśli w ogóle nie trafi rozsypuje się nad głową użytkownika.
Nazwa: Świetlisty Dysk
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: 35
Celność: 80%
Opis: Wytworzenie ze światła wirującego dysku, który przebije każdą, niemagiczną zbroję. Można zaatakować jeden, wybrany cel/
Nazwa: Świetlna Spirala
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 45
Siła: 40
Celność: 100%
Opis: Stworzenie spirali ze światła, którą można zaatakować jeden wybrany cel. 35 % szans na unieruchomienie wroga na dwie tury.
Nazwa: Płonąca Kula
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: 40
Celność: 100%
Opis: Stworzenie ognistej kuli, którą można zranić jeden, pobliski cel.
Nazwa: Świetlista Kula
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 45
Siła: 40
Celność: 100%
Opis: Utworzenie kuli światła, którą można zaatakować jeden, pobliski cel.
Nazwa: Ognista Szarża
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: 50
Celność: 90%
Opis: Otoczenie się jednym, wielkim płomieniem, który pozwala na szybką szarżę w stronę jednego, wybranego celu w zasięgu sześciu metrów. Użytkownik, po trafieniu w cel traci 40 punktów życia, ale wzrasta o 10% jego atak.
Statyczne
Nazwa: Blask
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 20
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Stworzenie błysku, przeważnie poprzez pstryknięcie palcami, w celu oświetlenia okolicy w obrębie dziesięciu metrów. Można oślepić przeciwnika, sojuszników, nie wlicza się rzucającego.
Nazwa: Płomyczek
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 25 co turę
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wykreowanie małego płomienia potrzebnego do podpalenia np. świeci, czy oświetlania sobie drogi na krótkim dystansie (około 2 metry).
Nazwa: Promień Słońca
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Zwiększenie mocy padających na ziemię promieni Słońca, pozwala to zwiększyć siłę ataków ognistych jak i pochodnych, osłabia ataki lodowe, stalowe oraz roślinne.
Nazwa: Gorejący Duch
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie ognistego ducha, który po zderzeniu z jednym, wybranym celem wywołuje podpalenie.
Nazwa: Ochronna Jasność
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie jasnej poświaty dookoła rzucanego oraz pięciu sojuszników, która podnosi o 20% wytrzymałość, efekt utrzymuje się przez cztery tury. Można użyć co pięć tur.
Nazwa: Odkrycie Światłem
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Odkrycie na polu bitwy, w obrębie dziesięciu metrów, każdego ukrytego przeciwnika, a także zjawy, duchy czy inne ukrywające się istoty. Neguje działanie każdego ataku ukrywającego/niewidzialności.
Nazwa: Ognisty Temperament
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 45
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie czerwonej poświaty wokół rzucanego lub do pięciu sojuszników, która podnosi atak o 20%. Efekt trwa przez pięć tur.
Nazwa: Protekcja Jasności
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 50 co turę
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Utworzenie tarczy z połączonych płyt stworzonych ze światła, która pochłaniają każdy fizyczny atak. Tarcza utrzymuje się do czasu, aż użytkownik nie będzie posiadać many.Tarcza obejmuje do sześciu, blisko stojących sojuszników.
Nazwa: Świetlna Cisza
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Uciszenie jednego, wybranego celu świetlnym blaskiem. Cel nie może się odzywać, dopóki nie zostanie zdjęty efekt lub po minięciu określonego czasu z