Ziemia
Magiczne
Nazwa: Błotny Strzał
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 20
Siła: 20
Celność: 100%
Opis: Użycie błota do zaatakowania jednego celu, stojącego najbliżej. Dodatkowo, atak obniża widzenie o 10% za każde jego użycie.
Nazwa: Chlorofilowa Kula
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: 25
Celność: 100%
Opis: Siłą woli, użytkownik korzysta z chlorofilu w roślinach, do stworzenia kuli o wielkości piłki do ręki. Może zaatakować jeden cel w odległości do czterech metrów od użytkownika. Zostawia bolesne siniaki.
Nazwa: Błotny Plaskacz
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: 25
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie z błota płaskiego, klejącego dysku, wielkości dłoni dorosłej osoby, który pozwala uderzyć przeciwnika z całej siły w twarz. 90% szans na ogłuszenie przeciwnika na jedną turę, ataku można używać raz co dwie tury.
Nazwa: Tańczące Płatki
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: 30
Celność: 80%
Opis: Za pomocą siły woli, użytkownik tworzy różnokolorowe płatki, dość podobne do różanych, które poruszają się w rytm ruchów użytkownika, dookoła jednego celu, uniemożliwiając mu ruch, atak trwa do trzech tur. Użytkownik musi cały czas obserwować płatki, co po drugiej lub trzeciej turze powoduje skołowanie trwające do czterech, pięciu tur. Płatki zadają obrażenia cięte i płytkie.
Nazwa: Lepiące Mazidło
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Za pomocą siły woli, użytkownik przywołuje pierwiastki roślinne, z których wydobywa tylko te, trujące i tworzy z nich mazistą, jasno-fioletową kulę wielkości piłki do ręki, która pozwala zaatakować jeden cel. 80% szans na zatrucie przeciwnika.
Nazwa: Trawiasta Obietnica
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 45
Siła: 40
Celność: 90%
Opis: Wytworzenie za pomocą siły woli czterech, cienkich kolumn z połączonych ze sobą np. źdźbeł trawy, które atakują cztery, blisko stojące siebie cele w odległości do czterech metrów od użytkownika.
Nazwa: Rozpylacz Kwasu
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: 45
Celność: 75%
Opis: Wytworzenie, za pomocą siły woli, używając do tego pierwiastków z roślin kwasu cyjanowodorowego, który formuje się pod postacią mgiełki, w której poruszają się cienkie pasemka tego kwasu, co pozwala zaatakować do trzech celów stojących blisko siebie, zadając rany płytkie cięte. 100% szans na spowodowanie silnego zatrucia, każdego trafionego celu, poza użytkownikiem.
Nazwa: Roślinkowy Odpływ
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 55
Siła: 50
Celność: 60%
Opis: Kradzież, za pomocą roślinnych pierwiastków, wody z organizmu przeciwnika, a raczej wypijanie jej z celu, co powoduje kradzież ¾ energii życiowej (¾ liczone z aktualnego poziomu życia przeciwnika) oraz uzdrowienie siebie samego (uzdrowienie ¾ aktualnego poziomu życia). Ataku można użyć raz na 5 tur, ale tylko trzy razy w ciągu doby, gdyż organizm, mimo uzdrowienia traci siły fizyczne za każdym razem, gdy użyty zostaje atak.
Nazwa: Listkowe Tornado
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 55
Siła: 55
Celność: 80%
Opis: Wezwanie, przeważnie na otwartej dłoni, do pięćdziesięciu, przeróżnych liści, które wirują niczym małe tornado, którym można zaatakować jeden, stojący cel w odległości do czterech metrów od użytkownika, ale tylko w linii prostej. Listki zadają obrażenia płytkie, cięte. Atak ten obniża magiczny atak o 10%, za każdym razem, kiedy jest używany, gdyż wymaga stałej kontroli wirujących listków, a to obniża siły witalne użytkownika. Atak można używać co dwie tury.
Nazwa: Błotnista Banieczka
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 60
Siła: 60
Celność: 50%
Opis: Wytworzenie, za pomocą siły woli bańki z błota, w której znajduje się wirujące błoto, bańka ma wielkość piłki do nogi, ale może osiągnąć wielkość piłki do koszykówki, którą rzuca się w jeden, znajdujący się w odległości do czterech metrów cel, po zderzeniu z celem bańka pęka, co powoduje zadawanie siniaków, a w zależności czy cel został odrzucony, nawet od przedmioty, na które wpadł cel, dodatkowo o 10% zmniejsza widoczność trafionego jak również jego szybkość, z powodu błota, jaki osadza się na trafionym przeciwniku, co utrudnia widzenie oraz poruszanie się.
Nazwa: Pyłkowe Dmuchadełko
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 60
Siła: 60
Celność: 70%
Opis: Za pomocą siły woli, wezwanie lub wytworzenie kwiatowego pyłku, który formuje się w małe, puchate kuleczki, które po zderzeniu w celem wybuchają, podczas każdego użycia ataku wytwarza się pięć takich puchatych kuleczek, ataku można użyć raz na walkę, zaś kuleczki, będą wirować wokół użytkownika, dopóki ten posiada złoża many lub je wszystkie wykorzysta.
Nazwa: Słoneczny Blask
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 70
Siła: 65
Celność: 70%
Opis: Podobnie jak rośliny, użytkownik kumuluje pierwiastki z promieni Słońca, proces ten trwa dwie tury, nie może zostać przerwany, gdyż trzeba będzie robić wszystko od nowa, jeśli nie zostanie przerwany, to użytkownik, po zebraniu odpowiedniej ilości promieni wytwarza złoty promień, którym może zaatakować jeden cel, znajdujący się w odległości do 6 metrów od rzucającego. Ataku tego można używać raz na walkę, jeśli nie został przerwany-jeśli został można powtórzyć za dwie tury. Dodatkowo, jeśli zostanie zwiększona, poprzez magię moc padających promieni Słońca, kumulacja energii trwa tylko jedną turę, a ataku można użyć dwa razy, lecz za drugim razem trzeba odczekać trzy tury.
Nazwa: Nasionkonówka
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 15
Siła: 15
Celność: 100%
Opis: Używanie, magicznie powiększonych nasion, które wystrzela się tak szybko, jak pociski z karabinu maszynowego.
Nazwa: Kamyczkowy Deszcz
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 20
Siła: 15
Celność: 100%
Opis: Użycie maksymalnie stu kamyczków wielkości pięści małego dziecka, aby użyć ich do szybkiego zaatakowania od jednego do sześciu stojących obok siebie celów.
Nazwa: Ziemisty Szturchaniec
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: 25
Celność: 80%
Opis: Błyskawiczne ukrycie się w ziemi, tak jakby była wodą, również szybkie poruszanie się pod jej powierzchnią, a następnie wynurzenie się z niej, co pozwala zaatakować nieoczekiwanie jeden cel. Można używać tego ataku raz na trzy tury, gdyż organizm musi zregenerować się po nurkowaniu“ pod ziemią.
Nazwa: Piaskowy Spychacz
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie z piasku pochyłej płyty, którą można przesunąć do dziesięciu celów blisko siebie stojących w linii prostej, poziomej lub pionowej, a kiedy się zatrzyma rozpryskuje się na małe kawałki zadając obrażenia wszystkim celom.
Fizyczne
Nazwa: Wstrząśnięte Ostrza
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Wywołanie niewielkiego wstrząsu, który wędruje w stronę do czterech, blisko stojących celów w odległości do siedmiu metrów, powoduje zachwianie równowagi oraz stworzenie wystających z ziemi ostrzy, w momencie zbliżenia się do celów na odległość metra.
Nazwa: Piaskowa Pułapka
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 40 co turę
Siła: 35
Celność: 80%
Opis: Wytworzenie, wokół jednego celu wirujących ziaren piasku, które dodatkowo co turę, zabierają 30 punktów życia. Dodatkowo uniemożliwia poruszanie się zaatakowanemu celowi, do momentu, aż atak zostanie przerwany.
Nazwa: Kotwiczny Kiełek
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: 40
Celność: 90%
Opis: Zamiana zwykłego, metalowego łańcuszka, za pomocą siły woli w kotwicę zaczepioną na łańcuchu, którym się rzuca. Można rzucić na wprost, w odległości do 3 metrów od rzucanego lub obracając się wokół własnej osi aby zadać obrażenia najbliższym, stojącym do 2 metrów celom. (do tego ataku, użytkownik dostaje od swojego nauczyciela specjalny, metalowy łańcuszek wykonany ze specjalnego stopu metali, który dość trudny do uszkodzenia oraz zniszczenia.)
Nazwa: Stalowy Cios
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 45
Siła: 40
Celność: 100%
Opis: Utworzenie, z metalowych pierwiastków skupionych dzięki sile woli, pancerza na jednej z dłoni, co pozwala zadać potężny cios jednemu, najbliżej znajdującemu się celowi. 50% szans na otumanienie wroga, 25% szans na złamanie kości.
Nazwa: Zębatkowa Ruletka
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 45
Siła: 45
Celność: 80%
Opis: Wytworzenie z metalowych pierwiastków, wielkości kobiecej dłoni zębatek o ostrych ząbkach w ilości do dwudziestu, co pozwala użyć ich przeciwko do trzem celom w odległości do 5 metrów od rzucającego. 50% na wywołanie krwawienia.
Nazwa: Kula Żyroskopu
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: 45
Celność: 100%
Opis: Stworzenie z pierwiastków metali kulki wielkości piłki do nogi, którą można rzucić w jeden cel, w odległości do 6 metrów od użytkownika, 70% szans na oszołomienie przeciwnika z jednoczesnym złamaniem kości. Ograniczenie użycia ataku do raz na trzy tury.
Nazwa: Diamentowy Błysk
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: 45
Celność: 80%
Opis: Wytworzenie, siłą woli o wielkości około 5 centymetrów, trzydziestu diamentów, które lśnią i posiadają ostre, wyszlifowane końce oraz brzegi. Można wystrzelić je w stronę jednego celu, znajdującego się w odległości do czterech metrów od rzucającego. Zadają obrażenia cięte oraz kłute. 50% szans na wywołanie krwawienia jak również jest 50% szans na oślepienie przeciwnika, gdyż odbijają światło Słoneczne.
Nazwa: Trzęsienie Ziemi
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 80
Siła: 70
Celność: 100%
Opis: Wywołanie silnego wstrząsu w obrębie do dziesięciu metrów, zadaje obrażenia każdemu, poza użytkownikiem oraz unoszący się w powietrzu, znajdującym się w obrębie ataku, można tego ataku użyć raz na cztery tury, gdyż organizm użytkownika musi się zregenerować.
Nazwa: Płatkowa Zawierucha
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 85
Siła: 80
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie tysiąca, niewielkich listków o ostrych końcach, które tworzą zamieć w obrębie czterech metrów, zadają obrażenia płytkie, cięte każdy cel, znajdujący się w obrębie działania ataku. Ataku można użyć raz na pięć tur, każde użycie zmniejsza energię życiową o 10% wywołując osłabienie.
Statyczne
Nazwa: Metaliczna Konwersja
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 20 za każdą przemienioną rzecz
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Zamiana metalicznych przedmiotów w coś innego np. zwiększenie rozmiaru broni, zamiana metalowej kulki na metalowy klucz, itd. Efekt utrzymuje się przez pięć tur.
Nazwa: Lewitujące Kamienie
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Utworzenie, wokół jednego celu lewitujących, blisko siebie kamieni, które przy każdym ruchu zadają 10 punktów, efekt ten znika po czterech turach, chyba, że ktoś próbuje je zniszczyć magią wody lodu lub rośliny, wtedy znikają po jednej turze. Kamienie, po prostu się rozsypują.
Nazwa: Stalowa Zbroja
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie srebrnej aury wokół jednego lub pięciu sojuszników dająca dodatkowe 40% ochrony przez cztery tury.
Nazwa: Żelazny Dźwięk
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie odgłosu ocierającego się metalu o metal w obrębie dziesięciu metrów. Dźwięk jest na tyle mocny, że ogłusza każdego w tym obrębie, poza użytkownikiem. Powoduje on spadek ataku oraz wytrzymałości o 15% na sześć tur. Można go użyć 4 razy, co dwie tury.
Nazwa: Błotne Wdzianko
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 35 za każdy cel
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie osłony z błota, co daje 100% ochronę przed elektrycznymi atakami na pięć tur.
Nazwa: Piaskowa Kotara
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie niewielkiej zamieci piaskowej, które obniża pole widzenia o 10% przy każdym użyciu. Można go stosować co dwie tury.
Nazwa: Polerowa Kołderka
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Użytkownik poleruje swoje ciało, co sprawia, że może szybciej się poruszać, ale spada siła ataku. Atak spada o 20%, szybkość wzrasta o 20%. Efekt utrzymuje się przez dwie tury. Atak można używać co cztery tury.
Nazwa: Burza Piaskowa
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Przywołanie niewielkiej burzy piaskowej, ale na tyle silnej, aby ranić każdego na polu bitwy, w obrębie dziesięciu metrów, nie posiadających pierwiastka ziemi. Dodatkowo zwiększa siłę ataków ziemi i wszystkie, nie posiadających 100% celności zyskują ją, Efekt utrzymuje się przez cztery tury. Atak może być używany raz na sześć tur.
Nazwa: Kwiatowa Terapia
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wydobycie w powietrzu kwiatowego aromatu, który uspokaja oraz pomaga skupić się na otoczeniu. Celność ataków poniżej 100% wzrasta o 10%.
Nazwa: Szalone Nasionka
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 45 za każde nasionko
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Stworzenie nasionka, które po rzuceniu w jeden cel zaczyna szybko kiełkować. Pnącza owijają się wokół celu uniemożliwiając jakikolwiek ruch. Dodatkowo, co turę do utraty przytomności, zabiera 10 punktów życia, ewentualnie do czasu zniszczenia przez magię ognia(płomienie)-jedna tura potrzebna, aby zniszczyć nasionka ogniem.
Nazwa: Melodyjna Roślinność
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 45
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Poruszenie np. źdźbłami trawy w taki sposób, aby wibracje źdźbeł wytworzyły przyjemną dla ucha, spokojną oraz usypiającą melodię. Wszyscy, którzy usłyszą melodię w obrębie 10 metrów, poza rzucającym zapadną w głęboki sen na jeden dzień. Ataku można użyć raz dziennie.
Nazwa: Złośliwe Korzonki
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 50 za każdą turę
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Poruszenie lub wezwanie korzeni, które unieruchamiają od jednego do pięciu celów. Korzenie cofają się, gdy użytkownik utraci całą manę lub po turze, gdy użyje się magii ognia.
Nazwa: Roślinkowy Wzrost
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 60 za każdą roślinkę
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Przyspieszenie wzrostu każdej rośliny, nie ważne w jakim stopniu rozwoju się znajduje.