Share Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisanieŻywioł Wody   Żywioł Wody EmptySro Kwi 26, 2017 7:02 pm


Crystal Empire
Crystal Empire
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 518
Woda


Magiczne



Nazwa: Wodna Armatka

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 25

Siła: 30

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie w dłoniach strumienia wodnego, którym można zaatakować jeden, najbliżej znajdujący się cel.


Nazwa: Bąbelkowe Bańki

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 25

Siła: 25

Celność: 100%

Opis: Utworzenie do dwudziestu, o wielkości piłki do ręki wodnych baniek, które po zetknięciu z żywym celem wybuchają.


Nazwa: Glacjalny Oddech

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 25

Siła: 30

Celność: 90%

Opis: Schłodzenie wydmuchiwanego powietrza, w którym zamrożone są kropelki wody. Można zaatakować jeden najbliżej znajdujący się cel. 15% szans na zabranie dodatkowych 15 punktów życia przeciwnikowi.


Nazwa: Śnieżny Pył

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 30

Siła: 30

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie kropel wody, zamrożenie ich, podzielenie na lśniący, twardy pył za pomocą siły woli, którym można zaatakować cztery cel, znajdujące się w obrębie trzech metrów od rzucającego. 50% szans na zamrożenie przeciwnika.


Nazwa: Chłodna Eksplozja

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 35

Siła: 30

Celność: 80%

Opis: Wytworzenie wokół siebie lodowej aury wraz z wirującymi kawałkami lodu, mających wielkość otwartej kobiecej dłoni, którą trzeba wyrzucić od siebie po okręgu. Zasięg obejmuje trzy metry po okręgu. 50% szans na zamrożenie, 15% na spowodowanie krwawienia.


Nazwa: Zorza Polarna

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 40

Siła: 35

Celność: 90%

Opis: Wytworzenie tęczowego promienia, który po trafieniu w cel, rozpryskuje się na lodowe kawałki. 50% szans na zamrożenie przeciwnika.


Nazwa: Bąbelkowa Rewolucja

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 40

Siła: 40

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie bąbelków wodnych o wielkości piłki do ręki, które poruszają się z prędkością wystrzelonej strzały w stronę jednego, znajdującego się najbliżej celu w odległości do trzech metrów od użytkownika otaczając go, a gdy tylko zetkną się z celem głośno eksplodują. 25% szans na ogłuszenie przeciwnika.


Nazwa: Pulsujący Strumień

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 45

Siła: 40

Celność: 90%

Opis: Wytworzenie pulsującego strumienia wody, szybkiego jak wystrzelona strzała z łuku, która wywołuje dezorientację jednego przeciwnika trafionego nie dalej jak trzy metry od rzucającego.


Nazwa: Lodowy Promień

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 50

Siła: 45

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie na czubku palca lodowego promienia, który można wystrzelić w jeden, znajdujący się w obrębie trzech metrów cel. 50% szans na zamrożenie celu.


Nazwa: Glacjalny Blask

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 50

Siła: 50

Celność: 80%

Opis: Stworzenie pięciu lodowych dysków, które pochłaniają światło, które wystrzela z dysków, łącząc się w jeden. Można zaatakować jeden, znajdujący się w obrębie czterech metrów, w linii prostej cel.


Nazwa: Wodne Tornado

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 55

Siła: 50

Celność: 80%

Opis: Stworzenie wodnego tornada, które zawsze więzi jeden lub trzy cele, znajdujące się blisko siebie w obrębie trzech metrów od użytkownika. Atak uniemożliwia ucieczkę od 3-5 tur.


Nazwa: Oceaniczna Fala

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 60

Siła: 55

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie fali wodnej, którą można zaatakować wszystkich, nawet sojuszników na pięć metrów w obrębie koła.


Nazwa: Wrząca Spirala

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 60

Siła: 55

Celność: 80%

Opis: Wytworzenie wirującego strumienia wrzącej wody. 25 % szans na wywołanie oparzeń.


Nazwa: Hydrauliczny Gejzer

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 70

Siła: 80

Celność: 65%

Opis: Wytworzenie, wybuchających ku górze spod ziemi siedmiu strumieni wody. Można zaatakować siedmiu przeciwników jednocześnie.





Fizyczne



Nazwa: Lodowe Kolce

Kategoria: Fizyczny

Konsumpcja Many: 10 za każdy trafiony cel oraz ilość zadanych obrażeń

Siła: 15

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie niewielkich ostrych, lodowych kolców w ilości do pięćdziesięciu. Atakują każdego na polu bitwy, poza rzucającym. 25% na wywołanie krwawienia.


Nazwa: Wodny Ślizg

Kategoria: Fizyczny

Konsumpcja Many: 25

Siła: 30

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie wokół siebie strumienia wody, który pozwala na błyskawicznie poruszanie się oraz wykonanie szarży na jeden, stojący najbliżej cel w obrębie sześciu metrów od użytkownika. Użytkownik zawsze zaatakuje pierwszy.


Nazwa: Oblodzone Ostrze

Kategoria: Fizyczny

Konsumpcja Many: 25

Siła: 30

Celność: 90%

Opis: Wytworzenie lodowego ostrza, którym można zaatakować jeden, pobliski cel w obrębie trzech metrów od rzucającego. Ostrze, po zetknięciu z celem rozsypuje się na drobne kawałeczki. 25% szans na wywołanie krwawienia, 35% szans na zamrożenie przeciwnika.


Nazwa: Gradowe Sople

Kategoria: Fizyczny

Konsumpcja Many: 35

Siła: 30

Celność: 100%

Opis: Zrzucenie /rzucenie na jeden cel przezroczystych, lodowych sopli.


Nazwa: Wodna Pięść

Kategoria: Fizyczny

Konsumpcja Many: 30

Siła: 35

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie wokół dłoni strumienia wody, którym można zaatakować jeden, najbliższy cel.


Nazwa: Lodowa Pięść

Kategoria: Fizyczne

Konsumpcja Many: 30

Siła: 35

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie wokół dłoni chłodnego powietrza, z wirującymi kawałkami lodu. Daje to możliwość zaatakowania, jednego najbliższego, wybranego celu. 50% szans na zamrożenie przeciwnika.


Nazwa: Glacjalna Rewolucja

Kategoria: Fizyczne

Konsumpcja Many: 45

Siła: 45

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie lodowej kuli, która po zderzeniu z celem rozpryskuje się na ostre, niewielkie sople. Można zaatakować do trzech celów jednocześnie. 50% szans, że sople zranią pobliskich przeciwników, a nawet sojuszników.



Nazwa: Muszelkozooka

Kategoria: Magiczny

Konsumpcja Many: 65

Siła: 60

Celność: 65%

Opis: Wytworzenie, za pomocą siły woli muszelek, które poruszają się tak szybko jak pociski wystrzelone z karabinu maszynowego. Można zaatakować do, nawet dziesięciu celów stojących w odległości do pięciu metrów od użytkownika.


Nazwa: Arktyczne Płyty

Kategoria: Fizyczny

Konsumpcja Many: 70

Siła: 70

Celność: 35%

Opis: Wytworzenie czterech, lodowych płyt spadających z góry, otaczających jeden wybrany cel, rozsypują się po dwóch sekundach. 90% szans na zamrożenie przeciwnika, 25% szans na wywołanie krwawienia.

Statyczne



Nazwa: Wodna Tarcza

Kategoria: Statyczny

Konsumpcja Many: 25

Siła: -

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie ściany wody, która absorbuje każdy jeden atak wyprowadzony w stronę użytkownika. Może ochronić do czterech, blisko stojących siebie sojuszników. Atak posiada ograniczenie do użytkowania raz na dwie tury.


Nazwa: Bańka Wodna

Kategoria: Statyczny

Konsumpcja Many: po 30 co dwie tury

Siła: -

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie jednej, ogromnej bańki z powietrzem, w której zmieści się do sześciu osób. Pozwala to na przemieszczanie się pod wodą, bańka utrzymuje się do momentu zużycia many przez użytkownika.


Nazwa: Taniec Deszczu

Kategoria: Statyczny

Konsumpcja Many: 30

Siła: -

Celność: 100%

Opis: Przywołanie niewielkiego deszczu, który zwiększa działanie wodnych ataków, a ognistych osłabia przez cztery tury,  zaś ataki elektryczne o małej celności zyskują 100% celności.


Nazwa: Gradowy Taniec

Kategoria: Statyczny

Konsumpcja Many: 30

Siła: -

Celność: 100%

Opis: Wezwanie niewielkiego gradobicia, które zabiera 10 punktów życia co turę, każdemu na polu bitwy, poza rzucającemu. Działa przez cztery tury. Dodatkowo lodowe ataki dostają 100% celności.


Nazwa: Wodna Zbroja

Kategoria: Statyczny

Konsumpcja Many: 35

Siła: -

Celność: 100%

Opis: Stworzenie wodnej zbroi, która pozwala wtopić się w otoczenie. Efekt utrzymuje się do czasu wyprowadzenia jakiegokolwiek ataku, bez wyprowadzania efekt utrzymuje się do 5 tur.


Nazwa: Lodowa Bariera

Kategoria: Statyczny

Konsumpcja Many: 35

Siła: -

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie lodowej ściany, która pozwala uchronić się przed każdym rodzajem ataków przez sześć tur, przy atakach ognistych, stalowych oraz kamiennych jej wytrzymałość spada szybciej i utrzymuje się przez trzy tury podczas stosowania na niej ataków ognistych, stalowych lub kamiennych. Można użyć dwa razy w ciągu jednej walki z dostępem do dwóch/trzech tur.


Nazwa: Słodka Woda

Kategoria: Statyczny

Konsumpcja Many: 40 za każdego uleczonego sojusznika

Siła: -

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie strumienia wody, który uzdrawia każdego sojusznika. Uzdrawia ¾ aktualnego zdrowia, w tym: całkowicie rany powierzchowne, głębsze zamienia na rany powierzchowne.


Nazwa: Uzdrawiająca Mżawka

Kategoria: Statyczny

Konsumpcja Many: 40 za każdego uzdrowionego sojusznika

Siła: -

Celność: 100%

Opis: Przywołanie mżawki, która uzdrawia sojuszników z każdego efektu statutowego: uśpienie, paraliż, zatrucie, podpalenie, otumanienie, zauroczenie.


Nazwa:  Mroźna Wędrówka

Kategoria: Statyczny

Konsumpcja Many: 50 za turę

Siła: -

Celność: 100%

Opis: Wytworzenie lodowej drogi pod stopami, która daje możliwość poruszania się. Lodowa ścieżka widoczna jest tylko pod nogami użytkownika.

 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Żywioł Powietrza
» Żywioł Ognia
» Żywioł Ziemi

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kroniki Larnwick :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Biblioteka :: Mechanika :: Czary
-
Współpraca
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum, na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąwykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Większość obrazów pojawiających się na forum powstało kreatora grafiki AI Tubo, natomiast pozostałe należa do ich Twórców.
Granica PBF