Woda
Magiczne
Nazwa: Wodna Armatka
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie w dłoniach strumienia wodnego, którym można zaatakować jeden, najbliżej znajdujący się cel.
Nazwa: Bąbelkowe Bańki
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: 25
Celność: 100%
Opis: Utworzenie do dwudziestu, o wielkości piłki do ręki wodnych baniek, które po zetknięciu z żywym celem wybuchają.
Nazwa: Glacjalny Oddech
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: 30
Celność: 90%
Opis: Schłodzenie wydmuchiwanego powietrza, w którym zamrożone są kropelki wody. Można zaatakować jeden najbliżej znajdujący się cel. 15% szans na zabranie dodatkowych 15 punktów życia przeciwnikowi.
Nazwa: Śnieżny Pył
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie kropel wody, zamrożenie ich, podzielenie na lśniący, twardy pył za pomocą siły woli, którym można zaatakować cztery cel, znajdujące się w obrębie trzech metrów od rzucającego. 50% szans na zamrożenie przeciwnika.
Nazwa: Chłodna Eksplozja
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 80%
Opis: Wytworzenie wokół siebie lodowej aury wraz z wirującymi kawałkami lodu, mających wielkość otwartej kobiecej dłoni, którą trzeba wyrzucić od siebie po okręgu. Zasięg obejmuje trzy metry po okręgu. 50% szans na zamrożenie, 15% na spowodowanie krwawienia.
Nazwa: Zorza Polarna
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: 35
Celność: 90%
Opis: Wytworzenie tęczowego promienia, który po trafieniu w cel, rozpryskuje się na lodowe kawałki. 50% szans na zamrożenie przeciwnika.
Nazwa: Bąbelkowa Rewolucja
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 40
Siła: 40
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie bąbelków wodnych o wielkości piłki do ręki, które poruszają się z prędkością wystrzelonej strzały w stronę jednego, znajdującego się najbliżej celu w odległości do trzech metrów od użytkownika otaczając go, a gdy tylko zetkną się z celem głośno eksplodują. 25% szans na ogłuszenie przeciwnika.
Nazwa: Pulsujący Strumień
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 45
Siła: 40
Celność: 90%
Opis: Wytworzenie pulsującego strumienia wody, szybkiego jak wystrzelona strzała z łuku, która wywołuje dezorientację jednego przeciwnika trafionego nie dalej jak trzy metry od rzucającego.
Nazwa: Lodowy Promień
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: 45
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie na czubku palca lodowego promienia, który można wystrzelić w jeden, znajdujący się w obrębie trzech metrów cel. 50% szans na zamrożenie celu.
Nazwa: Glacjalny Blask
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 50
Siła: 50
Celność: 80%
Opis: Stworzenie pięciu lodowych dysków, które pochłaniają światło, które wystrzela z dysków, łącząc się w jeden. Można zaatakować jeden, znajdujący się w obrębie czterech metrów, w linii prostej cel.
Nazwa: Wodne Tornado
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 55
Siła: 50
Celność: 80%
Opis: Stworzenie wodnego tornada, które zawsze więzi jeden lub trzy cele, znajdujące się blisko siebie w obrębie trzech metrów od użytkownika. Atak uniemożliwia ucieczkę od 3-5 tur.
Nazwa: Oceaniczna Fala
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 60
Siła: 55
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie fali wodnej, którą można zaatakować wszystkich, nawet sojuszników na pięć metrów w obrębie koła.
Nazwa: Wrząca Spirala
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 60
Siła: 55
Celność: 80%
Opis: Wytworzenie wirującego strumienia wrzącej wody. 25 % szans na wywołanie oparzeń.
Nazwa: Hydrauliczny Gejzer
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 70
Siła: 80
Celność: 65%
Opis: Wytworzenie, wybuchających ku górze spod ziemi siedmiu strumieni wody. Można zaatakować siedmiu przeciwników jednocześnie.
Fizyczne
Nazwa: Lodowe Kolce
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 10 za każdy trafiony cel oraz ilość zadanych obrażeń
Siła: 15
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie niewielkich ostrych, lodowych kolców w ilości do pięćdziesięciu. Atakują każdego na polu bitwy, poza rzucającym. 25% na wywołanie krwawienia.
Nazwa: Wodny Ślizg
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie wokół siebie strumienia wody, który pozwala na błyskawicznie poruszanie się oraz wykonanie szarży na jeden, stojący najbliżej cel w obrębie sześciu metrów od użytkownika. Użytkownik zawsze zaatakuje pierwszy.
Nazwa: Oblodzone Ostrze
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: 30
Celność: 90%
Opis: Wytworzenie lodowego ostrza, którym można zaatakować jeden, pobliski cel w obrębie trzech metrów od rzucającego. Ostrze, po zetknięciu z celem rozsypuje się na drobne kawałeczki. 25% szans na wywołanie krwawienia, 35% szans na zamrożenie przeciwnika.
Nazwa: Gradowe Sople
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: 30
Celność: 100%
Opis: Zrzucenie /rzucenie na jeden cel przezroczystych, lodowych sopli.
Nazwa: Wodna Pięść
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie wokół dłoni strumienia wody, którym można zaatakować jeden, najbliższy cel.
Nazwa: Lodowa Pięść
Kategoria: Fizyczne
Konsumpcja Many: 30
Siła: 35
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie wokół dłoni chłodnego powietrza, z wirującymi kawałkami lodu. Daje to możliwość zaatakowania, jednego najbliższego, wybranego celu. 50% szans na zamrożenie przeciwnika.
Nazwa: Glacjalna Rewolucja
Kategoria: Fizyczne
Konsumpcja Many: 45
Siła: 45
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie lodowej kuli, która po zderzeniu z celem rozpryskuje się na ostre, niewielkie sople. Można zaatakować do trzech celów jednocześnie. 50% szans, że sople zranią pobliskich przeciwników, a nawet sojuszników.
Nazwa: Muszelkozooka
Kategoria: Magiczny
Konsumpcja Many: 65
Siła: 60
Celność: 65%
Opis: Wytworzenie, za pomocą siły woli muszelek, które poruszają się tak szybko jak pociski wystrzelone z karabinu maszynowego. Można zaatakować do, nawet dziesięciu celów stojących w odległości do pięciu metrów od użytkownika.
Nazwa: Arktyczne Płyty
Kategoria: Fizyczny
Konsumpcja Many: 70
Siła: 70
Celność: 35%
Opis: Wytworzenie czterech, lodowych płyt spadających z góry, otaczających jeden wybrany cel, rozsypują się po dwóch sekundach. 90% szans na zamrożenie przeciwnika, 25% szans na wywołanie krwawienia.
Statyczne
Nazwa: Wodna Tarcza
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 25
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie ściany wody, która absorbuje każdy jeden atak wyprowadzony w stronę użytkownika. Może ochronić do czterech, blisko stojących siebie sojuszników. Atak posiada ograniczenie do użytkowania raz na dwie tury.
Nazwa: Bańka Wodna
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: po 30 co dwie tury
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie jednej, ogromnej bańki z powietrzem, w której zmieści się do sześciu osób. Pozwala to na przemieszczanie się pod wodą, bańka utrzymuje się do momentu zużycia many przez użytkownika.
Nazwa: Taniec Deszczu
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Przywołanie niewielkiego deszczu, który zwiększa działanie wodnych ataków, a ognistych osłabia przez cztery tury, zaś ataki elektryczne o małej celności zyskują 100% celności.
Nazwa: Gradowy Taniec
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 30
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wezwanie niewielkiego gradobicia, które zabiera 10 punktów życia co turę, każdemu na polu bitwy, poza rzucającemu. Działa przez cztery tury. Dodatkowo lodowe ataki dostają 100% celności.
Nazwa: Wodna Zbroja
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Stworzenie wodnej zbroi, która pozwala wtopić się w otoczenie. Efekt utrzymuje się do czasu wyprowadzenia jakiegokolwiek ataku, bez wyprowadzania efekt utrzymuje się do 5 tur.
Nazwa: Lodowa Bariera
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 35
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie lodowej ściany, która pozwala uchronić się przed każdym rodzajem ataków przez sześć tur, przy atakach ognistych, stalowych oraz kamiennych jej wytrzymałość spada szybciej i utrzymuje się przez trzy tury podczas stosowania na niej ataków ognistych, stalowych lub kamiennych. Można użyć dwa razy w ciągu jednej walki z dostępem do dwóch/trzech tur.
Nazwa: Słodka Woda
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 40 za każdego uleczonego sojusznika
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie strumienia wody, który uzdrawia każdego sojusznika. Uzdrawia ¾ aktualnego zdrowia, w tym: całkowicie rany powierzchowne, głębsze zamienia na rany powierzchowne.
Nazwa: Uzdrawiająca Mżawka
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 40 za każdego uzdrowionego sojusznika
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Przywołanie mżawki, która uzdrawia sojuszników z każdego efektu statutowego: uśpienie, paraliż, zatrucie, podpalenie, otumanienie, zauroczenie.
Nazwa: Mroźna Wędrówka
Kategoria: Statyczny
Konsumpcja Many: 50 za turę
Siła: -
Celność: 100%
Opis: Wytworzenie lodowej drogi pod stopami, która daje możliwość poruszania się. Lodowa ścieżka widoczna jest tylko pod nogami użytkownika.