Share Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisaniePoziomy doświadczenia   Poziomy doświadczenia EmptySro Kwi 26, 2017 5:57 pm


Crystal Empire
Crystal Empire
Administracja
Head admin
Join date : 24/04/2017
Liczba postów : 528
Empiria Postaci


Poziomy doświadczenia postaci- na każdy poziom przypada określona ilość posiadanych ataków (łącznie). Nie dotyczy Arcymistrza, gdyż jest to finalny poziom rozwoju mechanicznego postaci. Na tym poziomie jest nieograniczona ilość posiadanych ataków. Na wiedzę fabularną nie ma to zbytnio wpływu. Postać uczy się sama, jedna szybciej druga wolniej. Odpowiada to bardziej za ilość poświęconego czasu na naukę. Poziom ten ogranicza posiadanie ataków, jakich może nauczyć się postać, jak również naukę mikstur alchemicznych.
Zdobywanie punktów do poziomu to nic innego jak dodanie do puli zdobytych, na fabule Punktów Fabularnych. To samo tyczy się nauki ataków. Dodatkowo, nauka ataków oraz mikstur alchemicznych, czy pogłębianie więzi z Aeonem, jak również kontrola własnej duszy posiada określoną punktację.
Wygląda ona następująco:

Łatwe do nauki ataki posiadają 10-30 punktów.
Średnie do nauki ataki posiadają 30-60 punktów
Trudne do nauki ataki posiadają 60-100 punktów.

Mikstury alchemiczne posiadają podobną punktację, zaś więź z Aeonem czy kontrola duszy posiada 1000 punktów pierwsze, zaś drugie 500. Na samym początku, atak, mikstura czy więź itd. posiada 0 punktów. Wygląda to wtedy mniej więcej tak:

Ognista Pięść 0/10

Każda udana próba wykonania ataku to przydzielone od GMG lub MG 0,5 punktu. Po udanej próbuje, zapis wygląda tak:

Ognista Pięść 0,5/10

Fabularnie, przekłada się to w taki sposób, że postać zrozumiała praktyczne wykonanie czaru. Im więcej punktów, tym częściej mikstura, atak wychodzenie z ciała, będzie udany, zaś więź z Aeonem będzie się pogłębiać. Punkty dla Aeona dostaje się wtedy, gdy Gracz zrobi coś dla swojego Aeona, a GMG lub MG uzna, że Aeonowi się to spodobało.Im bardziej będziecie dbać o więź i względy Aeona, tym większa szansa, że dostaniecie półtorej punktu.
Nauka ataków, alchemii czy też wychodzenia ciała z duszy odbywa się podczas specjalnych treningów pod okiem GMG lub MG. Jednak, z racji tego, że każde używanie magii wymaga wysiłku nauka ataków może się odbyć raz na pięć dni. Liczy się od dnia wstawienia ostatniego posta kończącego naukę. Ciało musi się zregenerować po sporym wysiłku, podobnie jak pokłady magii. W przypadku magii przywołania jest to zupełnie inna sprawa. O jej działaniu oraz nauce możecie przeczytać tutaj.


Ilość ataków na dany poziom, gdzie co poziom, nie wliczając Arcymistrza, wzrasta o dwa pula posiadanych ataków magicznych i fizycznych oraz co jeden atak statyczny, wygląda następująco:

Poziom 0
2 ataki magiczny i/lub fizyczny + 1 statyczny
Poziom 1
4 ataki magiczne i/lub fizyczne + 2 statyczne
Poziom 2
6 ataków magicznych i/lub fizycznych + 3 statyczne
Poziom 3

8 ataków magicznych/fizycznych + 4 statyczne
Na każdy poziom można posiadać, po jednym z każdej kategorii: atak podstawowy, jeden średni lub silny oraz statyczny (nie ważne jaką konsumpcję many posiada).

Nazwy poziomów oraz ich punktacja.

Każde wbicie początkowej punktacji kolejnego poziomu skutkuje awansem na ten poziom.
Nowicjusz(Poziom 0) podstawowy poziom, od którego zaczynają wszyscy. Poza Rycerzami Zodiaku, których punktacja nie dotyczy.

Nowicjusz (Poziom 0 )
(0-300)

Żak (Poziom 1 )
(300-600)

Seminarzysta (Poziom 2 )
(600-900)

Adept (Poziom 3 )
(900-1200)

Sztubak (Poziom 4 )
(1200-1500)

Abiturent (Poziom 5 )
(1800-2100)

Akolita (Poziom 6 )
(2400-2700)

Czeladnik (Poziom 7 )
(3000-3300)

Uczony (Poziom 8 )
(3300-3600)

Mistrz (Poziom 9 )
(3600-3900)

Arcymistrz (Poziom 10 )
(3900)

Podział ataków na grupy:

Podstawowe ataki od 10-45
Średnio-zaawansowane ataki od 45 do 75
Zaawansowane ataki od 75-120

Gdzie, aby móc opanować atak należy:

Podstawowe zdobyć maksymalnie 10 punktów
Średnio-zaawansowane maksymalnie 20 punktów
Zaawansowane maksymalnie 30 punktów

Rozumie się przez to następujący zapis:

Ognista Pieść 10/10 oznacza to, że zdolność opanowana jest do perfekcji.

W przypadku ataków statycznych, podział zależny jest od kosztów many
Na poziomie 0 wykup czarów jest bezpłatny. Dotyczy to tylko i wyłącznie wykupienia ataków z grupy podstawowej, a przy atakach statycznych tylko tych użytkowo/statycznych czyli takich, które pomagają w życiu codziennym jak np. wytworzenie kuli światła, by oświetlić drogę.
Wykup ataków, każdego rodzaju jest bardzo prosty:
Podstawowe ataki kosztują 25 punktów
Średnio-zaawansowane ataki od 35 punktów
Zaawansowane ataki od 75-120 45 punktów
Pierwszy wykup kosztuje kolejno: 25, 35, 45. Natomiast każdy kolejny, mnoży się razy ilość już posiadanych czarów z danej kategorii.

Wygląda to następująco:
25*1= 25
25*2= 50
25*3= 156
25*4= 100
itd.

Rycerzy Zodiaku ten podział nie dotyczy, gdyż z racji pełnionych funkcji oraz tego kim są, nie mogą nauczyć się ataków na takiej zasadzie jak inni. Dodatkowo, Rycerze Zodiaku posiadają swój własny zestaw ataków, które otrzymują zaraz po błogosławieństwie mocy-czyli tuż po wyborze przez kryształ. Również, Rycerze Zodiaku, znajomość ataku mają opanowaną w całości. Mogą używać tych ataków, tylko po przywdzianiu zbroi.

Specjalizacje

Specjalizacje przydzielane są przez Głównego Mistrza Gry lub Mistrzów Gry następująco:

-Podczas akceptacji Karty Postaci, Gracz otrzymuje wybrane przez Sprawdzającego trzy lub cztery specjalizacje na poziomie pierwszym.

-Podczas sesji prowadzonych przez GMG lub MG na głównej fabule, jeśli Gracz wykaże się inicjatywą oraz inwencją twórczą w trakcie rozwiązywania sesji w tym questów od NPCów.

-Podczas niektórych eventów, na których pojawi się odpowiednia informacja.
-Od czasu do czasu można dostać w prezencje od GMG lub MG, Punkt Specjalizacji za przykładne zachowanie na fabule.

Rozwijanie specjalizacji, jest nieco inne niż w pozostałych przypadkach rozwoju. Specjalizację można rozwijać, przekazując tylko jeden punkt na każdą specjalizację, zaraz po określonych sesja, questach od NPCów czy eventach. Gracze dostają wtedy Punkty Specjalizacji, które można wydać tylko na specjalizacje. Po dodaniu punktu wygląda to następująco, biorąc za przykład rzucanie czarów z dziedziny magii wody:

Rzucanie Czarów Magii Wody 0,1/20

Taki sposób rozwoju pozwoli, może i nieco wolniej, doskonalić postać w danej dziedzinie.
By móc wykupić zaawansowane specjalizacje, należy mieć maksymalną punktację w specjalizacjach podstawowych.
Wykup specjalizacji jest bardzo podobny do wykupu ataków
Pierwsza specjalizacja jest darmowa, kolejne zaś: podstawowe 40 punktów druga, kolejne 40* ilość posiadanych specjalizacji, zaawansowane 80 punktów pierwsza, kolejne 80* ilość posiadanych specjalizacji.
Specjalizacje posiadają określoną ilość punktów nauki: 20 podstawowe, 40 zaawansowane.
 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Kroniki Larnwick :: 

Administracja

najważniejsze informacje

 :: Nieaktualne i przeniesione tematy
-
Współpraca
Opisy przedstawiające uniwersum świata zostały stworzone przez Administrację Crystal Empire oraz Użytkowników pomagających przy tworzeniu forum, na podstawie pomysłów własnych oraz inspiracji różnymi źródłami, zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąwykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemy Moe - Yuriee. Większość obrazów pojawiających się na forum powstało kreatora grafiki AI Tubo, natomiast pozostałe należa do ich Twórców.
Granica PBF