Share |  Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
#1PisanieZależności magiczne   Sro Kwi 26, 2017 5:24 pm
avatar
Liczba postów : 395
Join date : 24/04/2017
Zobacz profil autora http://crystalempire.forumpolish.com
Magiczne zależności

Zależności między żywiołami czyli oddziaływanie żywiołów jeden na drugi, wliczamy tu też pochodne podstawowych żywiołów

Ogień
Podwójny efekt: roślina, lód, stal
Zwykły efekt: ziemia, powietrze, elektryczność,
Słaby efekt: kamień, czas, woda, ogień

Woda
Podwójny efekt: ziemia, kamień, ogień, stal
Zwykły efekt: elektryczność, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: woda, lód, czas, roślina

Powietrze
Podwójny efekt: roślina, dźwięk
Zwykły efekt: powietrze, woda, krew, jasność,
Słaby efekt: elektryczność, czas
Odporność: ziemia, kamień

Ziemia
Podwójny efekt: ogień, kamień,
Zwykły efekt: woda, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ziemia, roślina


Elektryczność
Podwójny efekt: woda, powietrze
Zwykły efekt: ogień, stal, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: roślina, elektryczność

Stal
Podwójny efekt: kamień, lód
Zwykły efekt: elektryczność, ziemia, roślina, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: woda, ogień, czas, stal

Kamień
Podwójny efekt: powietrze, lód, ogień
Zwykły efekt: woda, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ziemia, kamień
Odporność: elektryczność

Roślina
Podwójny efekt: woda, kamień, ziemia
Zwykły efekt: lód, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ogień, powietrze, stal, elektryczność, roślina

Lód
Podwójny efekt: kamień, roślina, ziemia, powietrze
Zwykły efekt: krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: czas, ogień, lód, woda

Jasność
Zwykły efekt: krew, dźwięk, ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, kamień, stal
Słaby efekt: czas, jasność
Odporność: ciemność

Ciemność
Zwykły efekt: krew,dźwięk, ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, kamień, stal
Słaby efekt: czas, ciemność
Odporność: jasność

Krew
Podwójny efekt: -
Zwykły efekt: dźwięk, ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, kamień, stal
Słaby efekt: czas, krew

Czas
Podwójny efekt: czas
Zwykły efekt: kamień, elektryczność, woda, powietrze, ziemia, ogień, roślina, stal, lód, krew, jasność, dźwięk
Słaby efekt: -

* Magia czasu, jej pochodne oraz magia krwi są niedostępne dla Graczy.

** Magia życia oraz śmierci nie posiada zależności- albo jest się wskrzeszonym albo jest się martwym, podobnie jest z magią dźwięku, która nie posiada zależności, gdyż dźwięk jest niewidoczny, mimo, że jest pochodnym powietrza, do tego jest to magia typowo defensywna.

*** Mimo, że duch podchodzi pod magię powietrza, nie zalicza się do zależności, gdyż ma to związek np. z szamanizmem czy byciem medium.

 
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Magiczne gałązki
» Promocja Halloweenowa - nowi towarzysze, eliksiry i nowy boski koń. Ile w tym prawdy?
» Koń do Grand Prix
» Statystyki rodzenia się źrebaków (płeć)
» Magiczne stworzenia

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Crystal Empire :: 

Administracja

 :: Biblioteka :: Mechanika
-
Wymiana
Wszelkie treści zawarte na forum są całkowitym wytworem administracji Crystal Empire, tudzież zabrania się ich kopiowania. Stronę graficznąforum wykonała Przyczajona Grafika z grupy Monochrome Layouts z pomocą kodów własnych lub w inspiracji kodami znalezionych w różnych miejscach. Za pomoc dziękujemyRoth. Wszelkie grafiki należą do prawowitych autorów, a administracja nie roszczy sobie do nich żadnych praw.
BlackButlerDragon Ball New Generation Reborn
Yggdrasil - portal o grachShinjuRegashiHogwartDreamVampire KnightKról LewSmocze RPG - Smoki Wolnych Stad